محمودی:
حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های شوم دشمنان است
تاریخ انتشار : بهمن ۱۰, ۱۳۹۴ ۶:۳۴ ق.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های شوم دشمنان است.
 حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های شوم دشمنان است

به گزارش ندای وارنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب شرق تهران ضمن گرامیداشت فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مردم مومن و بصیر شهرستان‌های استان تهران دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی در یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه امسال نیز بار دیگر حماسه‌ای جاودان خلق می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در تمام شهرستان‌های استان تهران گفت: مردم همیشه در صحنه استان تهران همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن با برپایی راهپیمایی‌های باشکوه ضمن برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به بصیرت و آگاهی ملت ایران تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات نیز بار دیگر بصیرت و آگاهی خودشان را به رخ جهانیان کشیده و نقشه‌های شوم آن‌ها در راستای ایجاد فاصله بین دولت و ملت را نقش بر آب می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمودی در ادامه به تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان‌های استان تهران پرداخت و گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در سال جاری با شکوه هرچه تمام‌تر در تمام شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود.

وی از برگزاری برخی برنامه‌های ویژه و شاخص در راستای روشنگری توطئه‌های استکبار، برپایی نمایشگاه‌های بزرگ در راستای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و … خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان تصریح کرد: در کنار تمام ویژه‌برنامه‌ها و … راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه وارثان قیام ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین که همه سال باشکوه غیر قابل وصفی برگزار می‌شود، در سال جاری به‌طور هوایی نیز فیلم‌برداری می‌شود تا گوشه‌ای کوچک از شکوه و عظمت این روز بزرگ و راهپیمایی عظیم مردم ولایت‌مدار این خطه را ثبت کرده و به رخ جهانیان بکشد.

کد مطلب: 410
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری