مدیر امور آبفای استان تهران خبر داد؛
حفر و تجهیز۳حلقه چاه جدید با ۱۸میلیارد ریال اعتبار در استان تهران
تاریخ انتشار : مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۸:۵۹ ب.ظ
 
مدیر امور آبفای استان تهران از حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه جدید با ۱۸میلیارد ریال اعتبار در شهرهای جنوب غربی استان تهران خبر داد.
 حفر و تجهیز۳حلقه چاه جدید با ۱۸میلیارد ریال اعتبار در استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛محمدرضا بختیاری صبح شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مناطق جنوب غربی استان تهران نرخ مهاجرپذیری بالایی دارند و متعاقبا از جمعیت بالایی برخوردار هستند به منظور پیش گیری از هر گونه قطعی و یا کمبود احتمالی آب آشامیدنی مخصوصا در روزهای پیک مصرف اقدامات پیش گیرانه در خصوص ارتقاء تجهیزات موجود در دستور کار قرار گرفت.

بختیاری در ادامه افزود:  در شهرهای جنوب غربی استان تهران برای رسیدن به نقطه مطلوب و پیشگیری از هر گونه کمبود احتمالی آب مخصوصا در فصول گرم به مقدار بیشتری آب نیاز داشتیم که در همین رابطه و به منظور تامین این کمبودها حفر و بهره برداری از ۳ حلقه چاه جدید انجام شد.

مدیر امور آبفای استان تهران یاد آور شد: حفر و تجهیز این ۳ حلقه چاه با اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال، در شهرهای جنوب غربی استان تهران صورت گرفته است که  این چاه‌ها در مناطق «یافت‌آباد» تهران با آب‌دهی ۴۵ لیتر در ثانیه، «نسیم‌شهر» بهارستان با آب‌دهی ۳۰ لیتر در ثانیه و در شهر«گلستان» بهارستان با آب‌دهی ۱۷ لیتر در ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: با توجه به روزهای گرم و لزوم مصرف بالای آب آشامیدنی  انتظار می رود شهروندان و مشترکین با مدیریت و رعایت الگوی مصرف و پرهیز از مصارف غیرضرور موجب استمرار مطلوب در امر آب رسانی به کلیه شهروندان باشند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2721
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری