حفظ فرهنگ ملی امری خطیر و ضروری است
تاریخ انتشار : آذر ۲۱, ۱۳۹۷ ۷:۲۸ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت با بیان اینکه حفظ سنن و فرهنگ ملی امری واجب است، گفت: باید برای مقابله با هجمه فرهنگی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.
 حفظ فرهنگ ملی امری خطیر و ضروری است

به گزارش ندای وارنا؛هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت در آئین اختتامیه نخستین هفته فرهنگی این شهرستان پاکدشت که ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه ابوریحان برگزار شد، اظهار داشت: در پاکدشت اقوام و طوایف مختلفی زندگی می‌کنند که ظرفیت‌های بالقوه انسانی این شهرستان هستند که برای معرفی آن‌ها یک برنامه هفت‌روزه اجرا شد.

وی افزود: ۱۸ برنامه شاخص در این هفته به مرحله اجرا رسید و بیش از ۳۲ برنامه فرعی دیگر نیز در ادارات، مدارس، مساجد و محله پاکدشت برگزار شد.

فرماندار پاکدشت حفظ سنن و فرهنگ ملی را امری خطیر و ضروری دانست و تصریح کرد: باید برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی دقیق و درستی داشته باشیم و فعالانه با این هجمه‌ها مقابله کنیم.

وی با اشاره به نمایشگاه گل پاکدشت که مورد استقبال بی‌نظیر مردم و مسؤولین قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه دائمی گل در شهرستان پاکدشت، نخستین جلسه برگزار شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری دستگاه‌های مربوطه پس از مشخص شدن مکان نمایشگاه این مهم محقق شود.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 6174
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری