حمله دلواپسان به دولت/ این بار شایعه دستگیری فرماندار ورامین
تاریخ انتشار : خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴ ب.ظ
 
برخی از دلواپسان و مخالفان دولت که شیرینی حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات را برنمی تابند، در اقدامی غیر اخلاقی در فضای مجازی شایعه دستگیری فرماندار ورامین را پخش کرده اند در حالی که وی از ابتدای امروز در محل کار خود حاضر بود.
 حمله دلواپسان به دولت/ این بار شایعه دستگیری فرماندار ورامین

به گزارش ندای وارنا به نقل ازایرنا، از ساعات اولیه امروز (چهارشنبه)، شایعه ای در فضای مجازی دست به دست شد که فرماندار ورامین دستگیر شده است در حالی که محمدرضا یوسفی امروز علاوه بر شرکت در چندین جلسه، در مراسم افتتاح بخش های دیالیز و کلینیک اورژانس بیمارستان شهید مفتح حاضر بود.

برخی از سایت ها و کانال های تلگرامی که چه در زمان تبلیغات ریاست جمهوری و چه پیش از آن، بارها به دولت یازدهم و فرماندار ورامین هجمه وارد کرده بودند، این بار با شایعه دستگیری یوسفی تلاش دارند که حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را تحت الشعاع قرار دهند.

یکی از کانال های تلگرامی پا را فراتر گذاشته و در یکی از پست های خود آورده است که محمدرضا یوسفی به دادگاه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت فراخوانده شده و پس از گذشت ساعت ها از ورود وی به دادگاه مربوطه، هنوز خبری از بازگشت وی نیست.

فرماندار ورامین لحظاتی پیش به خبرنگار ایرنا گفت: این شایعات پس از برگزاری انتخاباتی پرشور نشان از ضعف افراد در پذیرش حضور حماسی مردم دراین عرصه مهم سیاسی است.

محمدرضا یوسفی افزود: بنده امروز از ساعات اولیه صبح در محل کار خود حاضر بودم و در جلسه مشترک با سرمایه گذاران کره ای و جلسه هماهنگی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد شرکت کرده و با سایر مسئولان شهرستان، در آئین بهره برداری از طرح های درمانی بیمارستان شهید مفتح حضور پیدا کردم.

وی گفت: مردم نباید به این شایعات توجه کنند و بدانند که مسئولان نظام در راه احقاق حق آنان و برآورده شدن مطالباتشان مصمم و استوار هستند.

 

کد مطلب: 1500
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری