مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین:
حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی ورامین به بخش خصوصی واگذار می شود
تاریخ انتشار : مرداد ۱, ۱۳۹۶ ۱:۲۴ ب.ظ
 
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت: امور حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی ورامین به بخش خصوصی واگذار می شود.
 حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی ورامین به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، حسن خوانساریان صبح یکشنبه ۱ مرداد ۹۶ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت موجود در سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین و برنامه ریزی‌های مناسب و کسب موافقت از مراجع ذی صلاح موفق شدیم امور حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهرداری ورامین را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح واگذاری امورحمل و نقل عمومی  اتوبوسرانی به بخش خصوصی تاکید کرد: انجام این طرح مهم با توجه به دستور العمل و مصوبه  امور حمل و نقل هیات وزیران بوده که دراین خصوص مجوز لازم برای خودروهایی که قرارداد آنها از ١٠ سال بیشتر شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها اخذ می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامینمطرح کرد: یکی از اهداف مثبت در این طرح شامل ایجاد انگیزه در میان بهره برداران و افزایش سطح کیفیت اتوبوس ها می باشد که رضایت شهروندان نسبت به وضعیت قبلی را بیشتر کرده است.

وی افزود: هدف از تأمین شرایط و فعال‌ سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی، توسعه کارآفرینی و ارتقا درآمد می باشد که تا کنون این امر با همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر ورامین پیشرفت چشم گیری داشته است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین در ادامه  گفت: به منظور کاهش  هزینه‌های عمومی، تحول اساسی در ساختارها،  حذف دستگاه‌های غیرضروری و منطقی سازی اندازه دولت، تنها راه حل صرفه جویی در حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی می باشد.

خوانساریان در پایان با تقدیر و تشکر از همراهی معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری در خصوص تصویب و اختصاص ایستگاه اتوبوس در پایانه جوانمرد قصاب در شورای ترافیک این شهرستان اظهار امیدواری کرد تا به محض پایان عملیات عمرانی شهرداری این طرح در اختیار بهره برداران بخش خصوصی ورامین قرار گیرد.

کد مطلب: 1905
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری