فرماندار شهرستان ورامین :
حمل و نقل عمومی ورامین نقش مؤثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین گفت: حمل و نقل عمومی ورامین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش مؤثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.
 حمل و نقل عمومی ورامین نقش مؤثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین کاغذلو روز پنج‌شنبه در جلسه کمیته ترافیک ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: موفقیت در مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان ورامین نتیجه همدلی مردم و کلیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران، ائمه جمعه و جماعات، بسیج، مجموعه مدیریت شهری، مواکب حسینی، گروه‌های جهادی و روحانیون و تلاش و ایثار کادر خستگی‌ناپذیر درمان شهرستان است.
وی اظهار کرد: هدف تمامی مسئولان در جریان شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع سریع این بیماری در مناطق مختلف شهرستان بود که این مهم با همراهی مردم که نمود کامل آن را می‌توان در جریان عدم حضور مردم دربوستان‌های شهرستان در روز طبیعت مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: هر چند که با همراهی مردم و ماندن در خانه، از تعداد سفرهای درون شهری و برون شهری به میزان زیادی کاهش یافته بود ولی خودروهای عمومی شهرستان ورامین به طور روزانه ضدعفونی شده و از انتقال ویروس کرونا بر اثر حضور مردم در اتوبوس و تاکسی‌ها جلوگیری شد.
کاغذلو افزود: با وجود آن که دو بیمارستان شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد ورامین علاوه بر جمعیت شهرستان، به دو شهرستان مجاور نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند ولی با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها، هیچ مشکلی در ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا وجود ندارد و تمامی نیازهای این مراکز درمانی از دارو، لباس و مواد ضدعفونی کننده تأمین شده است.
وی با تأکید بر این که هنوز بیماری کرونا مهار نشده بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های طرح فاصله گذاری تأکید کرد و افزود: برای حفظ سلامت مردم لازم است تا دستورالمعل های بهداشتی فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در تمامی حوزه‌ها رعایت شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۴ هزار و ۶۴۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۶۰۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۷۵ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که حدود ۷۵ درصد مبتلایان است. 

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7626
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری