پژوهشگر حوزه زنان کشور:
خانواده معظم شهدا پایدار و استوار رهرو راه حضرت زینب کبری(س) هستند
تاریخ انتشار : مهر ۴, ۱۳۹۷ ۹:۴۴ ب.ظ
 
پژوهشگر حوزه زنان کشور گفت: اگرچه دشمنان کور دل و منافقین داخلی این حرف ها را میزدند تا مردم را دلسرد کنند اما این خانواده معظم شهدا پایدار و استوار رهرو راه حضرت زینب کبری (س)بودند.
 خانواده معظم شهدا پایدار و استوار رهرو راه حضرت زینب کبری(س) هستند

به گزارش ندای وارنا؛معصومه طاهری پژوهشگر حوزه زنان کشور در همایش زنان عاشورایی اظهار داشت: همه پیامبران با این هدف آمدند که انسانها را هدایت کنند و به انسان ها معرفت بیاموزند و ظالمان و مستکبران را به آنها معرفی کنند.هدف همه پیامبران هدایت انسانها و برقراری حکومتی که بتوانند حق مستضعفین و مظلومین را بگیرند.

وی گفت : از امام حسین و واقعه عاشورا درس های بسیاری میتوان گرفت.
طاهری بیان کرد: امام حسین(ع) نمایشگاهی ساخت که همچون یک ورق کاغد بود یک ورق ظلمانی که اشخاصی چون حرمله ها و شمرها نهایت شقاوت خود را نشان دادند. جهل و خودخواهی را نشان دادند. و طرف دیگر این ورق سفید و روشن و معنویت است که قهرمانانی چون حضرت ابوالفضل(ع) و علی اکبر(ع) و حبیب بن مظاهر و علی اضغر و زینب داشت.
وی تاکید کرد: ما باید همه ی اینها را بشناسیم. تا راه آنها را ادامه دهیم. و راه امام حسین ادامه پیدا نکرد مگر با ایستادگی و مقاومت حضرت زینب و اسرا، اگر ایشان نبودند پیام عاشورا را دشمنان تحریف میکردند.
این زینب کبری بود که پیام رسان خون شهدای کربلا بود.
پژوهشگر حوزه زنان کشور تصریح کرد: مادرانی که فرزندانی را تربیت کردندکه در ۸ سال دفاع مقدس را حسین وار و علی وار به شهادت رسیدند تا این انقلاب را که ناشی از انقلاب عاشورا است حفظ کنند.
و این مادران و همسران و زنان حتی یکبار هم نگفتند که از این مقاومت و جنگ خسته شده ایم.
وی گفت: اگرچه دشمنان کور دل و منافقین داخلی این حرف ها را میزدند تا مردم را دلسرد کنند اما این خانواده معظم شهدا پایدار و استوار رهرو راه حضرت زینب کبری (س)بودند.

طاهری در پایان افزود: ما بعد از انقلاب پیشرفت زیادی کرده ایم باید این پیشرفت با درس خواندن و پیروی از ولایت را ادامه دهیم.
و باید با بصیرت و بیداری تبلیغاتی که دشمنان انقلاب میکنند را شناسایی کنیم از جمله تبلیغاتی که باعث تفرقه میان عرب و عجم میشود. باید بتوانیم این توطئه ها را عقیم کنیم و به لطف الهی و با کمک گرفتن از ارواح طیبه شهدای کربلا این مسیر را ادامه میدهیم.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام/

 

کد مطلب: 4022
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری