خبرنگاران توان خود را معطوف به مقابله با تهدید نرم دشمن کنند
تاریخ انتشار : مرداد ۲۰, ۱۳۹۷ ۸:۰۱ ب.ظ
 
فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک گفت: خبرنگاران توان خود را معطوف به مقابله با تهدید نرم دشمن کرده و عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.
 خبرنگاران توان خود را معطوف به مقابله با تهدید نرم دشمن کنند

به گزارش ندای وارنا؛سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری روز شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: مؤلفه اصلی خبرنگاران که باعث رشد جامعه می شود، حفظ صداقت، رعایت عدالت و امانتداری است که بی توجهی به آن جامعه را می تواند با چالش مواجه کند.
وی افزود: خبرنگاران در تهیه و تدوین خبر باید به گونه ای عمل کنند که عدالت زیر سوال نرود چرا که آن ها وظیفه دارند دغدغه های جامعه را به درستی ارزیابی کرده و به منظور رفع مشکل به مسئول مربوطه منتقل کنند.
وی تأکید کرد: خبرنگار وظیفه دارد تا حق مردم را به عنوان مطالبه گری عادل از مسئول بخواهد و این مشکل را به گونه ای در رسانه خود منعکس کند تا به عنوان یک همراه ، گره از کار مردم باز شود.
شهیری گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا یأس و نا امیدی را به جامعه تزریق کنند این خبرنگاران هستند که باید توان خود را معطوف به مقابله با تهدید نرم دشمن کرده و با پمپاژ امید ، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد قرچک تأکید کرد: رسانه ها باید اختلاف جزئی خود را کنار گذشته و جامعه را با بیان دستاوردهایی که طی ۴۰ سال گذشته به دست آمده ، نسبت به آینده نظام امیدوارتر کنند .
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام که در مقابله نظامی با ایران اسلامی چاره ای جز پذیرش شکست را نداشته اند به جنگ روانی علیه ایران روی آورده اند ، در مقابل رسانه ها وظیفه دارند تا با شناسایی راه های نفوذ دشمن و با استفاده از توان و ظرفیت موجود ، این جنگ روانی را خنثی و آنان را در این جنگ با شکست مواجه کنند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران دشت ورامین تجلیل به عمل آمد.
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی ، روز خبرنگار نام دارد.

منبع : ایرنا

کد مطلب: 2919
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری