خبرنگاران جنوب شرق استان تهران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
تاریخ انتشار : آبان ۱۶, ۱۴۰۲ ۶:۵۳ ب.ظ
 
جمعی از خبرنگاران فعال در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران، در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و گرامیداشت خبرنگارانی که در جریان تهاجم این رژیم غاصب به نوار غزه به شهادت رسیدند، تجمع اعتراضی برپا کردند.
 خبرنگاران جنوب شرق استان تهران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش ندای وارنا؛ شماری از خبرنگاران فعال در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا شامگاه دوشنبه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، در خانه فرهنگ خبرنگار شهرستان قرچک تجمع و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر لزوم تبیین ابعاد مختلف جنایات رژیم کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار تأکید کردند.

امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم گفت: امروز جامعه‌ای می‌تواند در پیشبرد اهداف خود موفق‌تر عمل کند، که نحوه استفاده از ابراز رسانه به ویژه فضای مجازی را به خوبی بداند تا در سایه این مهم بتواند واقعیات را بیان کرده و از وارونه حقیقت جلوگیری کند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: توجه به رسانه، از اهمیت ویژه در همه حوزه‌ها برخوردار است و قطعا در شرایطی که تکنولوژی و ابزارهای اطلاع‌رسانی، از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده، به همان نسبت باید از خبرنگاران به روز، متعهد و متخصص نیز بهره جست.

وی تصریح کرد: شاید در عصر جدید، هر فردی بتواند تولید خبر یا محتوا نماید ولی آن خبری تأثیرگذار و اثر بخش است که تولید کننده آن از اخلاص در عمل و گفتار، تعهد و تخصص لازم برخوردار باشد ویقینا این فرد می‌تواند توفیق بیشتری نیز به دست آورد.

عملیات طوفان الاقصی هیمنه امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل را در هم شکست

خبرنگاران جنوب شرق استان تهران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در اجتماع خبرنگاران جنوب شرق تهران گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل را سال‌ها با ادعای پوشالی خود را مشرف به تمام تحرکات جهان می‌دانستند، در هم شکست.

امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی‌پور افزود: ارتیش رژیم اشغالگر صهیونیستی خلاف تبلیغات رسانه‌ای از ارتشی بسیار ضعیف برخوردار است که از منابع انسانی اندک، بی روحیه وضعیف بهره مند است.

وی افزود: رژیم کودک کش اسرائیل در سال‌های گذشته با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، در مورد فناوری‌های خود زیاده گویی کرده و خود را مشرف به تمام اتفاقات رخ داده در جهان نشان داده است ولی طوفان الاقصی نشان داد که آن ها حتی از مرزهای خود نیز بی‌اطلاعند و حتی توان مقابله با سه هزار نفر از جوانان مسلح نوار غزه و فلسطین را نیز ندارند.

این مسئول با اشاره به اهمیت تبیین ابعاد مختلف جنایات رژیم اشغالگر قدس و هیمنه پوشالی این رژیم غاصب، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌های گذشته در خصوص اهمیت فضای مجازی بارها مطالبی را فرموده اظهار داشتند که اگر رهبر جامعه اسلامی نبود، حتما در فضای مجازی فعالیت می‌کردند چرا که با استفاده از این فضا می‌توان بر تبلیغات سوء دشمن و هجمه‌های آنان فائق آمد.

نجفی پور افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز بر اساس وظایف ذاتی خود، پشتیبانی از فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده و قطعا روزهای روشنی در حوزه فضای مجازی در انتظار ایران اسلامی است.

خبرنگاران صدای مظلومیت و اقتدار مردم فلسطین و غزه باشند

خبرنگاران جنوب شرق استان تهران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران باید صدای مظلومیت و اقتدار مردم فلسطین و غزه بوده و صدای آنان را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: امروز همه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید به صورت روزانه پرچمدار اقتدار مردم مظلوم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس باشند و نباید لحظه ای این وظیفه غافل شد.

وی اظهار داشت: شهدای رسانه و خبرنگار در جریان جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه در صحنه حضور داشتند تا جهانیان از اوج جنایت و خباثت اسرائیل جنایتکار و آمریکا آگاهی پیدا کنند و در این مسیر جان خود را فدای حق و حقیقت و آزادی کردند.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: امروز اسرائیل همچون حماس، از خبرنگاران آزاده هراس دارند چرا که خبرنگاران باعث شدند تا فلسطین وجه مشترک تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان شود.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14642
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری