با حضور جمع کثیری از خبرنگاران در پیشوا برگزار شد؛
خبرنگاران و فعالان رسانه جنوب شرق استان تهران تجلیل شدند
تاریخ انتشار : مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳ ب.ظ
 
آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه جنوب شرق استان تهران با حضور جمع کثیری از خبرنگاران در شهرستان پیشوا برگزار شد.
 خبرنگاران و فعالان رسانه جنوب شرق استان تهران تجلیل شدند

به گزارش ندای وارنا؛ شامگاه پنج شنبه آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرسه رسانه جنوب شرق استان تهران و نیز افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری و کارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری پیشوا در « باغ ملی» این شهر برگزار شد.

در این مراسم ابتدا امام جمعه پیشوا طی سخنانی با تبریک سال روز بازگشت آزادگان به کشور گفت: امروز امنیت کشور مدیون سلحشوری های آزادگان است.

نماز جمعه مهم ترین رسانه است

حجت الاسلام روح اله باقری در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری پیشوا اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مجموعه تفریحی « باغ ملی» تکمیل شده و از ظرفیت های کارگاه های اقتصاد مقاومتی آن استفاده شود.

وی گفت: باید حتی الامکان شهرداری پیشوا از ظرفیت های داخلی و شرکت های بومی پیشوا برای انجام امور شهری بهره بگیرد.

امام جمعه پیشوا در ادامه خود را همکار خبرنگاران و رسانه ها دانست و گفت: مهم ترین رسانه کشور که در ۴۰ سال گذشته همواره همگام با مردم بوده رسانه نماز جمعه است و بنده با خبرنگاران همکار هستم و به خوبی از سختی های این کار با خبرم.

در ادامه این مراسم سید رحیم طباطبایی از پیشکسوتان رسانه و عرصه خبر پیشوا به بیان خاطرات و توصیه هایی از حدود نیم قرن فعالیت رسانه ای خود به خبرنگاران ارائه داد.

انتقاد منصفانه از مسئولین سبب پیشرفت پیشوا می شود

فرماندار پیشوا سخنران بعدی مراسم بود، که طی سخنانی گفت: در این روزگار که دشمن در حال تزریق ناامیدی و یاس در جامعه است، خبرنگاران می توانند، با انعکاس واقعیت ها امید را به جامعه بازگردانند.

حسین عباسی گفت: البته خبرنگاران باید انتقاد کنند، چرا که چشمان باز جامعه هستند و این نقد منصفانه از فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین می تواند، زمینه ساز بهبود اوضاع و پیشرفت شهرستان پیشوا و نیز در بعد کلان کل استان تهران و کشور شود.

وی با بیان این که دشت ورامین شامل شهرستان های پیشوا، پاکدشت، ورامین و قرچک باید با اتحاد و همدلی برای توسعه گام بردارد، گفت: ما مسئولین شهرستان پیشوا نیز سعی داریم، با اتحاد و نیز هم دلی و همیاری مردم خوب این منطقه، پیشوا را متحول کنیم.

راه اندازی پارک بانوان پیشوا در آینده ای نزدیک

شهردار پیشوا سخنران بعدی این مراسم بود، که طی سخنانی با بیان این که شهر پیشوا پتانسیل بسیار بالایی دارد، گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهر به خوبی نماینده این ظرفیت در شهر مقدس پیشوا است.

حکمت امیری افزود: مدیریت شهری پیشوا با همکاری دیگر مسئولان شهرستان سعی در ارتقا کیفیت زندگی داشتیم، اولین اقدام در زمینه اقتصاد مقاومتی در باغ ملی کلید خورد.

وی از افتتاح پارک بانوان پیشوا در آینده ای نیزدیک در این شهر خبر داد و گفت: مدیریت فضا از وظایف عمده شهرداری است، که در حال حاضر سعی داریم اراضی ۴۵۰ هکتاری با پیگیری های استانداری تهران از منابع طبیعی به شهرداری واگذار شده به طور بهینه استفاده شود.


شهردار پیشوا گفت: سعی ما این است که سرزندگی و شادی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

بر اساس این گزارش، علیرضا ساعد، پیشکسوت رسانه ای شهرستان قرچک، ابوفیاض حیدری، پیشکسوت رسانه ای شهرستان پیشوا و علیرضا مهدی زاده به عنوان پیشکسوت رسانه ای شهرستان ورامین نیز در این مراسم به بیان خاطرات و توصیه های رسانه ای پرداختند.

کد مطلب: 3074
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری