خدمات رسانی رایگان خط یک مترو در روز اربعین
تاریخ انتشار : آبان ۶, ۱۳۹۷ ۹:۵۲ ب.ظ
 
معاون استاندار تهران از خدمات رسانی رایگان خط یک مترو در روز اربعین و از ساعت ۱۱ صبح الی ۶ بعد از ظهر خبر داد و گفت: بازه زمانی تردد قطارهای این خط به ۴ دقیقه کاهش می یابد.
 خدمات رسانی رایگان خط یک مترو در روز اربعین

به گزارش ندای وارنا؛هدایت الله جمالی پور ظهر یکشنبه در نشست خبری ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین جنوب تهران از تشکیل هشت کمیته تخصصی برای برگزاری این مراسم خبر داد و گفت: در سال جاری ۴۰۰ دستگاه اتوبوس ۲ کابین و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین برای جابجایی یک هزار نفر پیش بینی شده است و خط یک مترو نیز از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می دهد و بازه زمانی تردد قطارها به ۴ دقیقه کاهش یافته است.

وی گفت: همچنین ۵۰ دستگاه ون و تعداد زیادی تاکسی برای حمل زائران از میدان های اطراف حرم به ایستگاه مترو و اتوبوس پیش بینی شده اند و نیز ۹۰ دستگاه تاکسی و ون در میدان ساعی و چشمه علی شهرری استقرار خواهند یافت، ۷۰ ایستگاه صلواتی نیز با نظارت دستگاه های امنیتی و شبکه بهداشت وظیفه خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.

معاون استاندار تهران از باز بودن تمامی مراکز دولتی، نیمه دولتی، خصوصی، مدارس و مساجد برای استراحت زائران در طول مسیر خبر داد و گفت: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز در طول مسیر در خدمت زائران حسینی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود، ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین در جنوب تهران حضور پیدا کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4987
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری