خدمت صادقانه و مخلصانه مسئولان ادامه راه شهداست
تاریخ انتشار : آذر ۱, ۱۳۹۷ ۸:۰۲ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: خدمت صادقانه و مخلصانه مسئولان و اتحاد آنان برای انجام وظایف شرعی و قانونی، ادامه راه شهدای گرانقدر است.
 خدمت صادقانه و مخلصانه مسئولان ادامه راه شهداست

به گزارش ندای وارنا؛به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای قرچک با حضور مسئولان،نیروهای نظامی و انتظامی، جامعه روحانیت و گروه های مختلف مردم شهرستان گلباران شد.

بهمن خطیبی در مراسمی که همزمان با هفته بسیج به منظور برپایی مراسم پرفیض زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا در روستای ولی آباد برگزار شد، اظهار داشت: حضور مسئولان و مردم در مراسم گلباران مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان، به معنای ادامه راه شهداست و نشان می دهد مردم فداکاری شهدا و ایثارگران را از یاد نخواهند برد.


وی بیان کرد: این امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست، برای پاسداری از این فداکاری باید ارزشهای انقلاب اسلامی را پاس بداریم و پیرو فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: امید است همه مسئولان متعهد و متحد برای انجام وظایف کوشا باشند.

 

تا آخرین قطره خون مقتدرانه در صحنه حضور داریم

علی اصغر شهیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد قرچک در ادامه بیان کرد: ما تا آخرین قطره خون در صحنه بوده و ادامه دهنده آرمان شهدا و امام شهدا خواهیم بود.

وی با بیان این که ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه از اهداف بلند نظام اسلامی است، تاکید کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود، همواره بر تبعیت از ولایت فقیه و نیز حفظ حجاب و استقلال کشور تاکید داشتند و امروز همه ما با حضور در این مراسم، به این عزیزان سفر کرده اعلام می‌کنیم، که راه پر افتخار آن‌ها در ادامه راه نورانی انقلاب اسلامی با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد قرچک در پایان خاطرنشان کرد: ما باید پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آن ها باشیم، این عزیزان رفتند و خون خود را نثار کردند، تا کشور بماند و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بماند، حال ما موظف هستیم از آرمان های این عزیزان دفاع کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی، سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد و دیگر رؤسای ادارات حضور داشته و به مقام شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

منبع :تهران نیوز

انتهای پیام/

کد مطلب: 5764
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری