از مصوبات سفر رئیس جمهور؛
خرداد ماه پایان مشکلات تعاونی مسکن امیرالمومنین پاکدشت+ فیلم
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۰ ب.ظ
 
رئیس اداره راه و شهرسازی پاکدشت از پایان انتظار مردم در پروژه امیرالمومنین (ع) این شهر خبرداد و گفت: صدور جواز توسط شهرداری از خردادماه آغاز می‌شود.
 خرداد ماه پایان مشکلات تعاونی مسکن امیرالمومنین پاکدشت+ فیلم

به گزارش ندای وارنا؛ حبیب الله شعبانی روز دوشنبه با اشاره به اتمام مشکلات پروژه امیرالمومنین(ع) که یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱بود، اظهار داشت: در سال ۱۳۸۳ تعاونی امیرالمومنین (ع) اقدام به خرید قریب به ۲۱۰ هکتار از اراضی ۹۹۲۶ از ۳۸ اصلی منطقه حصار امیر کردند.

وی افزود: تعاونی امیرالمومنین (ع) پاکدشت بیش از ۲۰ سال با مشکلات متعددی از قبیل خارج از حریم بودن، جزو منطقه حفاظت شده محیط زیست و سهم دولت اراضی مشا در این اراضی رنج می برد.

رئیس اداره راه و شهرسازی پاکدشت خاطرنشان کرد: سهم دولت در این اراضی از ۳۰سهم یک سهم‌ بود که با سفر رئیس جمهور در آبان ماه ۱۴۰۱ رسیدگی به این پروژه جزو مصوبات قرار گرفت و همچنین جز پیگیری های اولویت دار شهرستان قرار گرفت.

شعبانی ادامه داد: ۹۰درصد کار با پیگیری این اداره و اداره کل و همکاری فرمانداری پاکدشت در شورای عالی محیط زیست مطرح شد و با کمک رئیس دولت سیزدهم خط حوزه منطقه حفاظت شده جاجرود در راستای رفع مشکل ۲۰ساله پروژه امیرالمومنین(ع) اصلاح و از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و ریاست جمهوری ابلاغ شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی پاکدشت با اشاره به پیگیری های مستمر در راستای رفع مشکلات مردم یادآور شد: با مساعدت های انجام شده روز گذشته این موضوع در کارگروه زیربنایی مطرح و کلیات ۹۲ هکتار طرح امیرالمومنین (ع) تصویب شد که با حمایت های استانداری تا پایان اردیبهشت ماه این پروژه به بافت شهر الحاق و در خردادماه صدور جواز از سوی شهرداری آغاز می شود.

۰۰:۰۰
-۰۵:۱۱

Download

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15460
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری