فرماندار پیشوا :
خط انتقال ماملو به پیشوا در ایستگاه پایانی/ پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه
تاریخ انتشار : خرداد ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: در حال حاضر پروژه با پیشرفت ۹۳ درصد مراحل پایانی را سپری می‌کند که امیدوارم در چند هفته آینده و در آستانه میلاد ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) شاهد آئین بهره برداری از این پروژه و رسیدن آب ماملو به پیشوا باشیم.
 خط انتقال ماملو به پیشوا در ایستگاه پایانی/ پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از خط انتقال سد ماملو در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  طی دو سال گذشته کمبود آب و همچنین نوسانات برق، موجب قطعی‌های مکرر آب در فصل تابستان شد و مشکلاتی را برای مردم پیشوا ایجاد کرد.

وی افزود: از سال گذشته با دستور معاون اول ریاست جمهوری تامین آب شرب پایدار پیشوا از محل سد ماملو در دستور کار مجموعه های اداری شهرستان و استان قرار گرفت.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: با همت مجموعه آبفای استان و جنوبشرق عملیات اجرایی پروژه به طول ۱۰ کیلومتر از دیماه سال ۹۸ با حضور استاندار آغاز شد.

وی افزود: اجرای پروژه خط انتقال ماملو به پیشوا با قوت شروع شد و روند مطلوبی داشت ولی به‌دلیل شیوع کرونا محدودیت‌هایی ایجاد و کار با تاخیر حدودا ۵۰ روزه مواجه گردید.

وی بیان داشت: در حال حاضر پروژه با پیشرفت ۹۳ درصد مراحل پایانی را سپری می‌کند که امیدوارم در چند هفته آینده و در آستانه میلاد ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) شاهد آئین بهره برداری از این پروژه و رسیدن آب ماملو به پیشوا باشیم.

کد مطلب: 8821
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری