خودباوری و استقلال کنونی کشور مرهون مردم غیرتمند و شهدا است
تاریخ انتشار : مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۳:۲۶ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت گفت: خودباوری و استقلال کنونی کشور مرهون مردم غیرتمند و شهدا است.
 خودباوری و استقلال کنونی کشور مرهون مردم غیرتمند و شهدا است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این شهرستان که با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حوزه علمیه امام صادق(ع) با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد بیان کرد: بهترین تمکن برای مومنان حکومت علوی و انقلاب جمهوری اسلامی است، ما باید با وحدت و همدلی برای حکومت خود تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را می گذراند گفت: عدد ۴۰ یعنی بزرگی یعنی اقتدار ما در جهان لذا همه باید قدران آن باشیم.

لزومی با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران تازه اول راه خود است و با اقتدار و استقلالی که داریم می توانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم گفت: مردم انقلابی ما از اول انقلاب تا هم اکنون سختی های فراوانی را تجربه کرده اند چه از دشمنان و چه از نفوذی های داخلی اما هیچ وقت بر علیه نظام و انقلاب خود قیام مخالف و علیه این نظام حرکتی انجام نداده اند چون بزرگترهای آنها دیدند که کشور چه بود و الان چه هست.

امام جمعه پاکدشت بیان داشت: این خودباوری و استقلال و جهاد مدیون مردم غیرتمند و شهدا است اما متاسفانه برخی ها توجه ها نمی کنند که خطاب بنده به آنها این است انقلاب گردن تک تک ما حق دارد و باید برای آن تلاش کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4747
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری