خیابان فدائیان اسلام مسیر اصلی پیاده روی اربعین در جنوب تهران است
تاریخ انتشار : مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱:۵۴ ب.ظ
 
شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: خیابان فدائیان اسلام مسیر اصلی پیاده روی اربعین در جنوب تهران است.
 خیابان فدائیان اسلام مسیر اصلی پیاده روی اربعین در جنوب تهران است

به گزارش ندای وارنا؛فرهاد افشار صبح چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیابان فدائیان اسلام به عنوان مسیر اصلی مراسم پیاده روی اربعین تهران در منطقه ۲۰ تهران است که ایستگاه های خدمات رسانی با مشارکت تشکل ها جانمایی می شوند.

افشار بر اهمیت فعالیت های اجرایی نگهداشت شهر در قبل، حین و پایان مراسم تاکید کرد و گفت: برقراری نظم و انضباط شهری، جمع آوری پسماند خشک مسیر پیاده روی و تامین سرویس های بهداشتی مورد نیاز در مسیر پیاده روی از فعالیت های برنامه ریزی شده حوزه امور شهری است که همزمان با مراسم انجام می شود.

وی به تمهیدات ترافیکی مدیریت شهری منطقه نیز اشاره کرد و افزود: به منظور سهولت تردد زائران محدودیت های ترافیکی در معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی پیش بینی می شود و مسیرهای خطوط حمل و نقل عمومی نیز برای انتقال زائران در بعد از مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

افشار با اشاره به اینکه نیروهای بسیج شهرداری منطقه برای برقراری نظم و خدمت رسانی به زائران آمادگی لازم دارند، گفت: نیروهای مدیریت بحران نیز در مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد و هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی ایمنی از جمله آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، آب، برق و گاز انجام می شود تا در صورت لزوم به موقع وارد عمل شوند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4617
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری