دادستان تهران: دستگاه قضا برای رفع موانع تولید کنار سایر مسئولان است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۲ ۷:۳۰ ب.ظ
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دستگاه قضا در تحقق رفع موانع تولید کنار سایر مسئولان قرار دارد و در صورت بروز مشکل و شکایت، در کمترین زمان به پرونده‌های قضایی رسیدگی می‌کند.
 دادستان تهران: دستگاه قضا برای رفع موانع تولید کنار سایر مسئولان است

به گزارش ندای وارنا؛ علی صالحی با حضور در شهرک صنعتی خوارزمی شهرستان پاکدشت در نشست با صاحبان صنایع و تولید کنندگان اظهار داشت: حضور مسئولان قضایی در مناطق مختلف استان تهران و نشست با صاحبان صنایع، بررسی عوامل رفع کننده موانع تولید و بررسی مشکلات تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است تا با کمک سایر مسئولان، شاهد رونق هر چه بیشتر در حوزه تولید باشیم.
وی افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تولید کنندگان با توان محدود خود وارد عرصه تولید و ایجاد اشتغال شده‌اند و اگر حمایت دستگاه‌های دولتی، مسئولان و سیستم بانکی نباشد، چرخه صنعت، تولید و اشتغال کامل نمی‌شود.
صالحی با اشاره به مشکلات بیان شده از سول تولید کنندگان در حوزه تأمین نقدینگی، سرمایه در گردش، مشکلات حوزه آب و برق و مسیر دسترسی از مسئولان اجرایی خواست تا نسبت به رفع این مشکلات در بستر قانون اقدام کنند.
دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت با اشاره به لزوم ارائه تسهیلات ارزان قیمت به صاحبان صنایع خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیری که در شهرستان پاکدشت وجوددارد، اقدامات موثری در حوزه صنعت و کشاورزی انجام داده‌اند و بانک‌ها نیز باید با ارائه تسهیلات و حمایت از تولید کنندگان، سرعت حرکت چرخ تولید را افزایش دهند.
وی با تأکید بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر مسئولان با تولید کنندگان ادامه داد: ارتباط موثر و مدام مسئولان با صاحبان صنایع و تولید کنندگان موجب می‌شود تا تعامل، همدلی و هم افزایی، مشکلات به درستی احصا شده و با کمک خود تولید کنندگان، موانع تولید برطرف شود.
صالحی افزود: امروز بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان پاکدشت به جذب کارگر تخصصی نیاز دارند بر این اساس، تلاش می‌شود تا با انعقاد تفاهم نامه با شهرک های صنعتی پاکدشت، از زندانیان با جرائم کم اهمیت در واحدهای تولیدی این شهرستان و دیگر مناطق استان تهران استفاده شود تا ضمن تأمین نیروی کار، با ایجاد اشتغال و درآمد برای این افراد، از تکرار تخلف جلوگیری کرده و این افراد را به جامعه باز گردانیم.
وی با تأکید بر لزوم ارتباط صاحبان صنایع با ستاد مقاومت دادگستری استان تهران گفت: شماره تلفن ۳۳۹۵۸۷۸۸ پل ارتباطی صاحبان صنایع با دستگاه قضا برای رفع موانع تولید است که تولید کنندگان می‌توانند با این شماره با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 13298
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری