دادگستری قرچک در شعبه اختصاصی به تخلف‌های محیط زیستی رسیدگی می‌کند
تاریخ انتشار : دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۷:۵۱ ب.ظ
 
رئیس دادگستری قرچک با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه متبوعش از محیط زیست، گفت: این دادگستری به منظور سرعت بخشیدن به پیگیری تخلف‌های محیط زیست، شعبه تخصصی برای این موضوع در دادسرا ایجاد می‌کند تا با بررسی دقیق و کارشناسانه پرونده متخلفان، با این افراد برخورد قاطع و قانونی شود.
 دادگستری قرچک در شعبه اختصاصی به تخلف‌های محیط زیستی رسیدگی می‌کند

به گزارش ندای وارنا؛ فریدون محمدی روز دوشنبه در جریان بازدید از مناطق مختلف قرچک که با همراهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انجام شد، اظهار داشت: دستگاه قضا همچون گذشته با تمام توان، در کنار اداره حفاظت از محیط زیست است و برای پیشگیری و مقابله با تخلف‌های محیط زیستی، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: علاوه بر برخورد جدی با متخلفان محیط زیست، با ادارات و ارگانهایی که در ایجاد آلودگی و معضلات این حوزه، اعم از احداث تصفیه خانه، تخلیه نخاله و غیره کوتاهی کرده اند، با اعلام گزارش دستگاه مربوطه نسبت به ترک فعلشان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: حراست از محیط زیست، حفاظت از زندگی است و بدون محیط زیست سالم امکان زندگی سالم و توام با آرامش وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قرچک نیز در جریان این بازدید گفت: محیط زیست، امانتی الهی در دست ما است و باید با حراست و حفاظت از آن، این ودیعه الهی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رضا شایسته افزود: وضعیت محیط زیستی شهرک‌های مسکونی باغشهر، گلشهر و دفع فاضلاب این اماکن، شرایط احداث آرمستان جدید و نیز کانون‌های تخلیه نخاله و سکوی بارگیری پسماند در حوزه زیست محیطی از ارزش به سزایی برخوردار است و در بررسی‌های مستمر، وضعیت و شرایط این اماکن مورد نظارت و پایش قرار می‌گیرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15256
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری