مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:
دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان، مدارس قرچک را رنگ‌آمیزی کردند
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان در قالب طرح هجرت ۳، مدارس قرچک را رنگ‌آمیزی کردند.
 دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان، مدارس قرچک را رنگ‌آمیزی کردند

به گزارش ندای وارنا؛ غلامرضا بختیاری اظهار کرد: طرح سازندگی هجرت ۳ همه‌ساله با هدف استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی و فرهنگیان اجرا می‌شود که علاوه بر ترویج روحیه تعاون و همکاری، با کمترین هزینه بهترین بهره از امکانات موجود برده‌شود.
وی اظهار کرد: همه ساله در اجرای طرح هجرت ۳ که با همکاری سپاه پاسداران و بسیج انجام می‌شود، مدارس فرسوده بازسازی شده، دیواره‌ها رنگ آمیزی و میز و نیمکت‌های فرسوده تعمیر می‌شوند.
بختیاری تصریح کرد: امسال با همکاری بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان و با حضور گروه‌های جهادی متشکل از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، تعدادی از مدارس شهرستان قرچک رنگ‌آمیزی و برای آغاز سال تحصیلی آماده شد تا در کنار فعالیت مدیران مدارسی که در قالب پروژه مهر مدارس را برای حضور دانش‌آموزان آماده می‌کنند، سال تحصیلی با نشاطی آغاز شود.
وی گفت: شیوع ویروس کرونا در جامعه هرچند که تهدیدی بزرگ برای سلامتی افراد به حساب می‌آید ولی فرصتی برای تمرین همدلی و همراهی مؤمنانه آحاد جامعه فراهم کرد تا بتوان با یاری یکدیگر، از این تهدید بزرگ به سلامتی عبور کرد که اجرای این طرح جهادی نیز نمونه‌ای از این همدلی و همراهی است.
مدیر آموزش و پرروش قرچک بیان داشت : اجرای طرح هجرت ۳ نقش مهمی در حفظ و نگهداری اموال مدرسه که توسط دانش‌آموزان بازسازی شده دارد و مشارکت آنان را در فعالیت اجتماعی افزایش می‌دهد.
وی گفت: کلاس‌های درسی که در قالب این طرح جهادی بازسازی می‌شود، به نام شهدای دانش‌آموز مزین می‌شود.
بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل می باشند.
ورامین با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع است.

کد مطلب: 10387
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری