دانش‌آموزان شهرری با کودکان غزه همنوایی کردند
تاریخ انتشار : آبان ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۱۱ ب.ظ
 
شهردار ناحیه ۶ منطقه ۲۰ تهران (شهرری) از برگزاری پویش «نامه ای به دوستم در غزه» در مدرسه دخترانه توحید محله عباس آباد این منطقه خبر داد.
 دانش‌آموزان شهرری با کودکان غزه همنوایی کردند

به گزارش ندای وارنا؛ محمد سروری روز شنبه در آیین برگزاری این پویش گفت: در پی جنایت ددمنشانه اسرائیل در بمباران بیمارستان غزه، دانش‌آموزان مدرسه توحید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع این اقدام ضدانسانی را محکوم کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان در این برنامه دلنوشته های خود برای دانش آموزان و کودکان مظلوم غزه را بر روی کاغذ آوردند و با شعار مرگ بر اسرائیل، اوج انزجار خود از این عمل تروریستی را اعلام کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه حس انسان‌دوستی و حق‌طلبی در کودکان با برنامه‌های فرهنگی به مسیر درست هدایت می شود، خاطرنشان کرد: با این حجم از احساسات جریحه‌دار شده این دانش آموزان بر آن شدیم با برگزاری این برنامه خاطر مهربان و آزرده کودکان را آرام کنیم.

سروری یادآور شد: با همراهی و همکاری می‌شود به بار نشستن درخت شکوفای آینده‌سازان این مرز و بوم را به تماشا نشست.

به گزارش ایرنا، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و همچنان در حال بمباران این منطقه است.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می یابد، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14677
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری