درخواست از وزیر کشور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین
تاریخ انتشار : مهر ۲۲, ۱۳۹۷ ۹:۴۶ ب.ظ
 
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از درخواست از وزیر کشور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین خبر داد.
 درخواست از وزیر کشور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین

به گزارش ندای وارنا؛سید حسین نقوی حسینی صبح یکشنبه در دیدار با مدیر عامل و بهره برداران بخش خصوصی سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین که در دفتر نماینده ورامین صورت گرفت با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل ورامین از پیگیری و ارسال نامه ای به وزیر کشور برای اختصاص ۵۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای این شهرستان خبر داد.

نقوی در ادامه در خصوص وضعیت ناوگان فرسوده ورامین اظهار داشت: این شان مردم دیار ۱۵ خرداد نیست که ۹۵ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی آن فرسوده و از رده خارج باشد.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ویژه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و تاکید کرد: به زودی این مهم از طریق دفتر وزیر کشور و مبادی قانونی و مرتبط پیگیری خواهد شد.

جعفر اردستانی، رییس شورای شهر ورامین نیز در مذاکره با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین خواستار رایزنی ویژه مقامات شهرستان برای پیگیری جدی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

اردستانی در ادامه اظهار داشت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا نسبت به اختصاص بودجه در سال آتی برای خرید و نوسازی اتوبوس توسط شهرداری ورامین انجام شود.

وی بیان داشت: وحدت و همدلی میان مسئولین بحث نوسازی و اختصاص بودجه برای خرید حداقل ۱۰ دستگاه اتوبوس در سال جدید در شهرداری ورامین محقق شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4493
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری