مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:
دریافت هرگونه وجه تحت عناوین مختلف به استثنای هزینه کتاب درسی و بیمه ممنوع است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب.ظ
 
غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه ستادنظارت ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ گفت:‍ دریافت هرگونه وجه تحت عناوین مختلف به استثنای هزینه کتاب درسی و بیمه ممنوع است.
 دریافت هرگونه وجه تحت عناوین مختلف به استثنای هزینه کتاب درسی و بیمه ممنوع است

به گزارش ندای وارنا؛  غلامرضا بختیاری در جلسه ستادنظارت  ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ که در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد اظهار داشت:  خدا را شاکر هستیم که سال تحصیلی ۹۹_۹۸ را با وجود مشکلات به وجود آمده به خاطر ویروس  کرونا با درایت و مدیریت تمامی همکاران آموزشی و اجرایی در مدارس به پایان رساندیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: در تمامی حوزه های امتحان  نهایی تمام پروتکل های بهداشتی برای دانش آموزان سال دوازدهم متوسطه دوم رعایت می شود و سلامتی دانش آموزان در اولویت فعالیت های آموزشی حوزه های امتحان نهایی قرار داشت.

وی افزود : سامانه شاد یک پیام رسان داخلی و ملی است. مدیران و معلمان باید در راستای تقویت و رفع مشکلات این برنامه قدم بردارند. سامانه شاد یک بسته کامل از تمامی پیام رسان های داخلی و خارجی است که روز به روز در حال پیشرفت، تقویت شدن و به روز شدن است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: از تمامی خانواده ها می خواهم در زمان ثبت نام دانش آموزان نسبت به ارائه شماره های تماس خود اهتمام ویژه  داشته باشند چرا که در ثبت نام سامانه شاد هنگام احراز هویت دانش آموز، مشکلی نداشته باشند.

بختیاری تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش هیچ مدیری در مدارس دولتی حق دریافت وجه با عنوان های کمک به مدرسه، کپی، هوشمند سازی و….را ندارد و در صورت مشاهده به شورای تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص نقل و انتقال همکاران، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان  هیچ نقشی ندارد و  نقل و انتقالات به صورت متمرکز و بر حسب امتیازات و نیروی مازاد از وزارتخانه انجام می شود.

کد مطلب: 8557
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری