فرماندار قرچک:
در افتتاح بیمارستان قرچک شو تبلیغاتی نداریم
تاریخ انتشار : فروردین ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲ ق.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک در اولین نشست خبری سال جاری که با حضور اصحاب رسانه‌ها برگزار شد گفت: در افتتاح بیمارستان قرچک شو تبلیغاتی نداریم.
 در افتتاح بیمارستان قرچک شو تبلیغاتی نداریم

به گزارش ندای وارنا، اولین نشست خبری مسعود مرسل پور در سال جاری با موضوع پرسش و پاسخ در خصوص عملکرد دولت در ۴ سال گذشته و ستاد انتخابات شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

وی در خصوص تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر قرچک، گفت: زمان تبلیغات هنوز شروع نشده و هیچ فردی اجازه ندارد فراتر از قانون عمل کند و اگر فردی در این خصوص اقدام نماید، تخلف کرده است و با آن برخورد قانونی انجام می‌شود.

فرماندار قرچک در ادامه افزود: اگر کسی که شخصیت حقوقی داشته باشد در مراسم‌ها سخنرانی کند ولی تبلیغات نکند ایرادی ندارد اما اگر فردی شخصیت حقوقی نداشته و اقدام به مطرح کردن خود کند یا پوستر یا بنری بزند تخلف انتخاباتی مرتکب شده است.

وی در خصوص چاپ بنر رئیس‌جمهور در سطح کشور و یا شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر رئیس‌جمهور بعد از مقام معظم رهبری نفر دوم کشور است و چاپ بنر برای رئیس‌جمهور در حال حاضر تخلف نیست برای اینکه ایشان رئیس‌جمهور کشور هستند.

مرسل پور در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر قرچک گفت: آمار رسمی رد صلاحیت‌ها در زمان مقرر اعلام می‌شود و در حال حاضر رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در قرچک طبق استعلامات چهارگانه بوده و شهر قرچک کمترین رد صلاحیت را طبق اسناد و مدارک داشته است.

مرسل پور در خصوص انتقادات مخالفین دولت گفت: کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند خود در دولت‌های قبلی پست‌های کلیدی داشتند، این افراد چه‌کارهایی برای کشور انجام دادند که در حال حاضر از دولت انتقاد می‌کنند باید انتقادها ها سازنده و کلیدی باشد نه مقرضانه.

فرماندار قرچک در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس که چرا دولت زیرساخت‌های قطار حومه‌ای قرچک، ورامین و گرمسار را آماده نکرده، افتتاح کرد، گفت: در حال حاضر ریل‌گذاری راه‌آهن در محور تهران – سمنان انجام‌شده و مردم نیز از آن استفاده می‌کنند و ما این را قبول داریم که در بعضی از نقاط ایستگاه‌ها ساخته نشده ولی اقدامات زیر بنایی و ساخت ایستگاه‌ها در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در خصوص مسکن مهر این شهرستان گفت: یکی از مشکلات شهرستان قرچک و تجمع مردم در مقابل فرمانداری، مسکن مهر است که از دستاوردهای دولت نهم و دهم هست که بدون برنامه، تحقیق و عجولانه انجام‌شده است که امروز مردم در مقابل فرمانداری تجمع و از آن شکایت می‌کنند که چرا هنوز این پروژه به پایان نمی‌رسد یا خدمات ارائه‌شده در مسکن مهر به‌درستی انجام یا ارائه نمی‌شود.

فرماندار قرچک در پاسخ به سؤال دیگری از خبرنگار فارس در خصوص تلخ‌ترین خاطره شما در سال‌های ۹۵ و ۹۶ چه بوده، گفت: بنده در فرمانداری قرچک در سال‌های قبل خاطرات تلخی نداشتم ولی تلخ‌ترین خاطره من در سال ۹۶ هست که آقایی در اهواز سخنرانی می‌کنند و خدمتگزارت نظام و مسئولان کشور تهمت زد و امروز نیز از توصیه رهبری خارج می‌شود و در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: باید در همه حال ولایتمدار و ولایت‌پذیر باشیم ولایت مداری به حرف نیست باید در عمل ولایت مدار باشیم و این تلخ‌ترین خاطره بنده در سال ۹۶ بوده است.

مرسل پور در خصوص افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان قرچک گفت: اگر بخواهیم شوی تبلیغاتی راه بی اندازیم، این پروژه فردا قابل‌افتتاح است. ولی نظر دولت تدبیر و امید بر خدمت است و به همین دلیل نمی‌خواهیم بیمارستان قرچک را تبلیغاتی افتتاح کنیم و زمانی که درمانگاه‌های بیمارستان قرچک و اورژانس آن قادر به ارائه خدمات نباشد افتتاح نخواهد شد و قطعاً تا اواخر اردیبهشت یا اویل خرداد بیمارستان قرچک افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در ادامه افزود: از بنیاد برکت و وزرای بهداشت و درمان و راه شهرسازی به جهت حمایت‌های ویژه تشکر می‌کنیم که به ساخت‌وساز بیمارستان ۹۶ تختخوابی توجه خاصی داشتند.

مرسل پور در خصوص ساخت بیمارستان قرچک افزود: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان قرچک از پروژه‌هایی است که طی ۱۴ ماه کاری ساخته‌شده و به‌نوبه خود رکورد بی‌نظری در ساخت بیمارستان در کشور هست که به این میزان پیشرفت داشته است.

فرماندار قرچک در خصوص شاخص بودن نامزدهای ریاست جمهوری گفت: هر کاندیدای که صلاحیت آن توسط شورای نگهبان تائید شود شاخص محسوب می‌شود و طبق نظرات و منویات مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و قانون اساسی با همه کاندیداها رفتار خواهیم کرد.

کد مطلب: 1237
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری