در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با هیچ فردی تعارف نداریم
تاریخ انتشار : مهر ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با هیچ فردی تعارف نداریم و تمامی امکانات و توان دستگاه‌ها را برای مقابله با این‌گونه ساخت‌وسازها به کار خواهیم گرفت.
 در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با هیچ فردی تعارف نداریم

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان پیشوا بیان کرد: جدیت و اهتمامی که در سیستم قضایی شهرستان پیشوا در جهت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز وجود دارد از دیگر شهرستان‌ها به‌مراتب قوی‌تر است؛ باید دستگاه‌های متولی از این فرصت برای بازگرداندن اراضی تصرف‌شده منابع طبیعی، اعاده اراضی کشاورزی و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بهترین بهره را ببرند.

وی افزود: مقابله با تخلفات ساخت‌وساز باید در مراحل اولیه وقوع آن‌ها صورت بگیرد ولی اگر به هر دلیلی این امکان میسر نگردید و تصمیم بر تخریب ساخت و سازی گرفته شد، در این امر کوتاهی نخواهیم کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: گاهی عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب در زمان قلع‌وقمع ساخت‌وسازها، برای رسیدن به اهداف خود اقدام به تشویش اذهان مردم و درگیر نمودن آنان می‌کنند و آنچه مورد مطلوبشان است را به مردم القا می‌کنند که باید با آگاهی بخشی به‌موقع، اقدام به شفاف‌سازی کرده و اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: میزان تعامل و همکاری بین دستگاه‌های شهرستان پیشوا مطلوب است و این زمینه، فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه‌های مختلف ازجمله اقدامات لازم در حوزه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی است.

عباسی ورود قاطعانه، تعامل و استفاده از امکانات تمامی دستگاه‌ها را لازمه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حفظ اراضی کشاورزی دانست و اظهار کرد:  تمامی مجموعه‌های اداری شهرستان، پشتیبان سیستم قضایی برای صدور آرای قاطع و اجرای آن در عرصه ساخت‌وسازهای غیرمجاز هستند و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی و قاطعانه صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: هدف ما در ستاد مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز این است که افراد را به سمت قانون‌گرایی سوق دهیم ولی اگر کسی قلدرمآبانه بخواهد اقدامی خلاف قانون انجام دهد با حمایت سیستم قضایی و نیروی انتظامی، قاطعانه با وی برخورد خواهد شد.

عباسی در پایان متذکر شد: در عین اینکه در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز کوتاه نخواهیم آمد، به شهرداری و دهیاری‌ها تأکید شده تا در مسیر اخذ مجوزهای اداری تا آنجا که می‌توانند تلاش کنند تا نیازمندی‌های مردم در مسیر قانونی تأمین شود و بهترین و سهل‌ترین راه را مقابل آنان ترسیم کنند تا کمتر شاهد تخلفات در این زمینه باشیم.

بر اساس این گزارش، جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان پیشوا به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور  شیرزاد یعقوبی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار، احمد ملایری و سیدعباس حسینی بخشداران مرکزی و جلیل‌آباد، اسدزاده معاون دادگستری، محمدحسین زمانی و سیدعابد سلیمانی مسوولان بازرسی و حراست فرمانداری، حکمت امیری شهردار، ابراهیم عابدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و سایر اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4521
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری