شهردار ورامین:
در تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید کار کنیم
تاریخ انتشار : تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب.ظ
 
شهردار شهرستان ورامین گفت: در تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید کار کنیم و این مقوله بزرگ را تقویت کنیم.
 در تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید کار کنیم

به گزارش ندای وارنا؛  محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین در تجلیل از بانوان پرسنل شهرداری ورامین به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت : عفاف و حجاب از دستورات اسلام است که رعایت آن پاکدامنی و سلامت روان و شخصیت فرد را در پی دارد. چرا که حجاب و عفاف مصونیت زنان است نه محدودیت و این امر ریشه در هویت و ارزش های فرهنگ ایران و دستورات دین اسلام دارد.

 

در ادامه حسین دهقان شهردار ورامین در این نشست بیان داشت : بزرگ ترین درسی که از تعالیم اهل بیت علیهم السلام و بویژه آموزه های حضرت زهرا (س) می توانیم بیاموزیم ، حفظ و رعایت حجاب و عفاف بر پایه ثبات شخصیتی است.

 

وی همچنین افزود : در مورد تقویت عفاف و حجاب باید کار کارشناسی کنیم، حجاب و عفاف صرفا مختص بانوان نیست  بلکه مختص آقایان هم می باشد ، که نیازمند دقت و رعایت عمل است.

 

در ادامه محمد صمدی رییس اداره روابط عمومی شهرداری ورامین گفت: به فرموده حضرت علی (ع) زکات زیبایی، عفت و پاکدامنی است. امسال بالاترین سطح تبلیغات شهری پیرامون گرامیداشت روز عفاف و حجاب توسط اداره روابط عمومی شهرداری ورامین صورت گرفته است.

 

همچنین سرکار خانم زهرا هداوند میرزایی عضو شورای اسلامی شهر ورامین نیز گفت : در حوزه فعالیت فرهنگی مربوط به بانوان ، بیشترین فعالیت در این دوره شهرداری و شورا صورت گرفته است که برای اولین بار یک بانوی تحصیل کرده به عنوان مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار و شورا فعالیت می کند. رعایت عفاف و حجاب نیروهای شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین نمونه بارز و برجسته ای جهت الگو سازی برای نسل جوان است.

 

در ادامه جلسه علی عباسی مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین اظهار داشت : توجه به امور بانوان و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب از مهم ترین کارهایی بوده که توسط سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی در طول سالیان گذشته انجام شده است. و ما خود را موظف می دانیم هر سال به مناسبت هفته عفاف و حجاب از زحمات و شایستگی های این قشر تحصیل کرده شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین تجلیل و قدردانی به عمل آوریم.

 

در پایان مراسم لیلا امیری مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار و شورای اسلامی شهر ورامین بیان داشت: توجه به امور بانوان همواره دغدغه اصلی اعضای شورا و شخص جناب شهردار بوده است که خوشبختانه در طول برنامه های اجرایی سال توجه بیشتری به این مقوله در مناسبت های مختلف صورت گرفته است.

کد مطلب: 9686
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری