در پیچ و خم بی مهری مسئولان شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : دی ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۴۱ ب.ظ
 
شهرستان قرچک به علت بی مهری و بی توجهی مسئولان با مشکلات فراوانی روبه رو است.
 در پیچ و خم بی مهری مسئولان شهرستان قرچک

به گزارشندای وارنا به نقل از  قرچک آنلاین; شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر سیصد هزار نفر دارای پتانسیل های زیادی در زمینه های مختلف می باشد و همواره در دوره های زمانی مختلف توانسته حتی بیش از حد انتظار نگاه همگان را به خود جلب کند، در سالیان دراز توانایی های جوانان و نوجوانان این شهرستان در زمینه های گوناگون ورزشی و علمی از ظرفیت بالقوه ای برخوردار بوده ولی همیشه با بی توجهی مسئولان شهرستان قرچک روبرو است.
شهرستان قرچک که دارای جوان های با استعدادی در زمینه علمی، ورزشی ،هنری، قرآنی که در مقاطع مختلف حائز مدال و رتبه کشوری شده اند، همواره در این راه با بی توجهی به امر زیرساخت های آن توسط مسئولان ادامه دار است.
غفلت از سرمایه های علمی، ورزشی و سوختن بی صدای ریشه های آن در شهرستان خطری جدی برای جوانان این شهرستان و مسئولان محسوب می شود.
یکی از این توانمندی ها شهرستان تیم فوتسال مقاومت قرچک بود که با تمام کمبودهای مالی و امکاناتی توانست در رده بزرگسالان به لیگ دسته دوم کشور و تیم فوتسال امید مقاومت به لیگ برتر کشور سعود کند و در ادامه این موفقیت ها در رشته کاراته به سوپر لیگ کشور در رده بزرگسالان و در رشته تکواندو به لیگ برتر کشور در رده بزرگسالان سعود کنند، اما به علت عدم حمایت مسئولان شهرستان این افتخارات قرچک به شهرستان ورامین انتقال یافت.
مسئولان شهرستان قرچک به بعضی از موضوع ها توجهی نمی کنند و در عوض بعضی از شهرستان ها توجه ویژه ای کرده و حمایت های زیادی می کنند و این امر سبب دلسرد شدن مردم شهرستان و باعث بی اعتمادی به مسئولان شهری شده است.
این بی توجهی مسئولان قرچک در حالی صورت گرفت که این تیم ها جزو استعدادهای شهرستان بودند و با استقبال مسئولان ورامین به این شهرستان انتقال داده شد و از این به بعد این تیم با عنوان تیم مقاومت شهرداری ورامین در عرصه کشوری حضور خواهند داشت.

کد مطلب: 389
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری