دزدان جیب زن در ورامین به دام افتادند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۴ ب.ظ
 
برای اطلاعات بیشتر از دزدان جیبب زن ورامینی این مطلب را از دست ندهید.
 دزدان جیب زن در ورامین به دام افتادند

به گزارش ندای وارنا؛ دزدان جیب زن در ورامین به دام افتادند. دزدان جیب زن اقدام به دزدیدن در معابر و جاهی مختلف شهر می کردند. دزدان جیب زن بعد از گزارش هایی دزدی به دام افتادند و دستگیر شدند. دزدان جیب زن در اقدامی ضربتی  توسط پلیس دستگیر شدند. برای اطلاعات بیشتر از دزدان جیبب زن این مطلب را از دست ندهید.

 دزدان جیب زن در ورامین به دام افتادند

سرهنگ یاراحمدی رئیس پلیس آگاهی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد گوشی همراه به شیوه قاپ زنی از شهروندان در سطح حوزه شهرستان ورامین مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و با استفاده از شیوه های علمی و نوین پلیسی، موفق به شناسایی باند ۳ نفره سارقان شدند که پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات مقتدرانه پلیسی سارقان در مخفیگاهشان دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت ها توقیف شد.

سرهنگ یاراحمدی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده و با ارائه دلائل و مدارک موجود متهمان به ۲۶ فقره قاپ زنی در معابر و مکان های شلوغ اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد؛ نسبت به رعایت نکات ایمنی در خصوص حمل کیف و اموال شخصی در جهت پیشگیری از سرقت اقدام و هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کد مطلب: 13773
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری