دزد طلاهای دختربچه ۴ ساله یک زن بود / در شهرری فاش شد
تاریخ انتشار : اسفند ۱۸, ۱۴۰۱ ۹:۰۴ ب.ظ
 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از اقدام سریع پلیس در دستگیری متهم به سرقت گوشواره های دختر بچه ۴ساله در این شهرستان، خبر داد.
 دزد طلاهای دختربچه ۴ ساله یک زن بود / در شهرری فاش شد

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ “حسینعلی ابن علی” جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گوشواره دخترش بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۷۲ به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شده است که دختر بچه ۴ ساله در حال بازی کردن با فریب توسط یک خانم دو گوشواره به سرقت رفته است.

جانشین انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در کمتر از ۲۴ ساعت و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ “ابن علی” با اشاره به اعتراف سه مورد سرقت مشابه و کشف گوشواره های سرقتی و معرفی متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی گفت؛ اقدام سریع و به موقع پلیس در دستگیری متهم به سرقت باعث خرسندی مالباختگان گردید.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ مراقب فرزندان خردسال خود باشند و در هنگام بازی در کوچه و یا پارک آنها را به حال خود رها نکنند و همچنین از آویختن زیورآلات به فرزندان دختر خود که باعث تحریک سارقان می شود خودداری کنند.

کد مطلب: 12621
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری