تأکید فرماندار قرچک به ادارات:
دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا اطلاع‌رسانی شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک تأکید کرد: تمام ادارات شهرستان بایستی دستورالعمل اخذ تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط کرونا را به تمامی صاحبان و واحدهای کسب و کار(کارفرمایی و خویش فرمایی) اطلاع‌رسانی کرده و بطور مداوم گزارش اقدامات را به فرمانداری ارسال کنند.
 دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا اطلاع‌رسانی شود

به گزارش ندای وارنا؛   بهمن خطیبی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک افزود: هرگونه کوتاهی درخصوص رسیدگی به وضعیت صنایع و صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا از سوی ادارات جایز نیست و اداراتی که در رسیدگی ویژه به این امور سهل انگاری کنند با آنان برخورد می‌شود.

وی از مدیران خواستند با تلاش مضاعف و پیگیری‌های مجدانه، مشکلات واحدهای تولیدی را کاهش دهند تا چرخه اقتصاد، تولید و اشتغال متوقف نشود.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی، از اقدامات مثبت صورت گرفته در راستای تامین زیرساخت‌ها خبر داد و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بایستی با توجه به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران کل استانی در محل فرمانداری برگزار شد، پیگیری‌های لازم را داشته باشند و در صورت نیاز با حضور در ادارات کل مربوطه موضوعات را شخصا پیگیری کنند.

خطیبی اضافه کرد: درخواست‌هایی از سوی سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنایع دستی و دیگر صنایع وجود دارد که تمام ادارات عضو این ستاد بدون هدررفت زمان بایستی با نهایت همکاری نسبت به بررسی درخواست‌ها و صدور مجوزهای قانونی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در سال جهش تولید علاوه بر افزایش میزان تولید، اشتغال و رونق اقتصاد، باید رفع مشکلات واحدهای موجود با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

کد مطلب: 8645
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری