فرماندار شهرستان پیشوا:
دستگاه‌های پیشوا در برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز سلیقه‌ای عمل نکنند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا قانون را مبنای عمل در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و گفت: همه امکانات و ظرفیت های دستگاه های شهرستان باید در خدمت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز قرار گرفته و از اقدام جزیره ای و سلیقه ای در این زمینه پرهیز گردد.
 دستگاه‌های پیشوا در برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز سلیقه‌ای عمل نکنند

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی در نشست ستاد ساماندهی و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اظهار داشت: اراضی کشاورزی سرمایه ملی بوده و حفظ آن حفظ بیت‌المال است و تمامی دستگاه‌های مرتبط باید این موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی گفت: از سال گذشته با رویکرد مناسب اداره جهاد کشاورزی، حمایت دستگاه قضا و تلاش نیروی انتظامی اقدامات خوبی در راستای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز انجام شده است.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه حفظ اراضی کشاورزی بیش از گذشته برای ما اهمیت دارد، افزود: در برخی روستاها ساخت‌وسازها وضعیت روستا را از حالت طبیعی خارج‌ و دستگاه‌های خدمات‌رسان را با مشکل مواجه کرده است که ضروری است قبل از هرگونه احداث بنا برخورد جدی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مبنای عملکرد ما در برخورد با ساخت‌و‌سازها قانون است و هیچگونه ملاحظه‌ای در مقابل بی‌قانونی افراد صورت نمی‌گیرد.

عباسی بیان داشت: جهاد کشاورزی با پشتیبانی قانونی و قضایی به موضوع مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: گشت‌های مشترک نظارتی جهت پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازها باید بیش از پیش فعال و با حضور مستمر میدانی اوضاع به دقت رصد شود.

وی خاطرنشان کرد: امکانات ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی متعلق به بیت المال است و به هیچ عنوان نباید در موضوعات این چنینی جزیره‌ای و سلیقه‌ای عمل کرد.

عباسی افزود: تمامی دستگاه‌ها می بایست با هماهنگی کامل امکانات خود را برای مقابله با ساخت‌ و ساز غیرمجاز اختصاص داده تا شاهد خروجی و نتیجه مناسب‌تری در مسیر پیش‌رو باشیم.

کد مطلب: 7755
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری