فرماندار پیشوا:
دستگاه‌ها در سال جهش تولید با تولیدکنندگان سخاوتمندانه رفتار کنند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب.ظ
 
حسین عباسی گفت: دستگاه‌های پیشوا در سال جهش تولید با تولیدکنندگان سخاوتمندانه رفتار کنند
 دستگاه‌ها در سال جهش تولید با تولیدکنندگان سخاوتمندانه رفتار کنند

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: نامگذاری سال جدید به عنوان جهش تولید، کار و همت مضاعفی را می‌طلبد تا این شعار عملی و مفهوم واقعی آن در شهرستان رقم بخورد.

 

وی گفت: صنوف مختلفی در شهرستان پیشوا فعال بوده که با مشکلاتی روبر هستند؛ بخشی از این مشکلات توسط شهرک صنعتی و اداره صنعت، معدن و تجارت احصا شده و برخی مغفول مانده است که با توجه به حجم و تعداد اندک واحدهای صنعتی در پیشوا،  مشکلات و گره ها باید جزءبه جزء شناسایی و راهکارهای رفع آنها ارائه و اجرایی گردد.

 

عباسی خاطر نشان کرد: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،  صاحبان صنایع نیز دعوت شده تا با حضور خود آنان کارگشایی در امور صورت گیرد و گاها مسایل نیاز به طرح و پیگیری در سطح بالاتری دارد و با طرح مشکلات واحدهای صنعتی در جلسات استانی پیگیر رفع آنها هستیم.

 

فرماندار پیشوا ادامه داد: قول مساعد جهت تشکیل جلسه ستاد ملی برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی پیشوا در سفر معاون وزیر صمت به پیشوا گرفته شد که برای خروجی هر چه بهتر این نشست، نیازمند اطلاعات کاملی از صنایع شهرستان هستیم.

 

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها در بحث تولید، منعطف و سخاوتمندانه رفتار کنند و مشکلات و موانع را از پیش‌روی تولید‌کننده بردارند تا جهش تولید و آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است و همچنین سیاست‌های دولت در منطقه به منصه ظهور گذاشته شود.

 

عباسی در پایان گفت: دولت برای خسارت دیدگان کرونا تسهیلاتی را اختصاص داده است که باید ساز و کار اداری آن هر چه سریع‌تر طی شود و با شناسایی افراد در بخش‌های صنعت، کشاورزی، دامپروری و سایر حوزه‌های مرتبط با تولید و اشتغال منطقه، فرصت بهره‌گیری از این تسهیلات برای آنان فراهم آید.

کد مطلب: 7638
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری