فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خبر داد؛
دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت در ورامین
تاریخ انتشار : تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب.ظ
 
به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و لوازم داخل خودرو و اعلام شکایت مالباختگان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از سارقان و سرکرده […]
 دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و لوازم داخل خودرو و اعلام شکایت مالباختگان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از سارقان و سرکرده اصلی باند که در زندان به سر می‌برد شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی پس از تحویل از زندان در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت با همدستی برادرش و فردی دیگر اعتراف کرد.

او با بیان اینکه دو متهم دیگر نیز طی عملیات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی دستگیر شدند، گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی لب به سخن گشوده و به ۱۲ فقره سرقت از لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ بیرانوند افزود: اقدامات لازم درباره دستگیری مالخر و کشف ما بقی اموال سرقتی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین بیان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد مطلب: 9655
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری