دستگیری سارقان به عنف در ورامین
تاریخ انتشار : بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۶ ق.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری دو سارق بعنف با دو فقره سرقت در اجرای طرح مهار و گشت زنی در سطح شهرستان خبر داد.
 دستگیری سارقان به عنف در ورامین

 

به گزارش ندای وارنا

سرهنگ شیخ مراد مرادی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳۳ شهید بهشتی در حین گشت زنی و اجرای طرح مهار در سطح حوزه با مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به راننده خودرو دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: پس از بی توجهی راننده خودرو به دستور ایست پلیس و متواری شدن، ماموران با استعلام سابقه خودرو دریافتند این خودرو سابقه ی دو فقره سرقت به عنف و یک فقره سرقت به عنف نافرجام در کلانتری جوادآباد را دارد.

سرهنگ “مرادی” بیان داشت: پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و خودرو با شگردهای پلیسی متوقف شده و دو نفر سرنشن آن نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک تیغه قمه، یک عدد بیسیم دستی تقلبی و درصندوق عقب یک جفت پلاک کشف و متهمان جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی، متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های اولیه و پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود و شناسایی توسط شاکیان به ارتکاب دو فقره سرقت بعنف در سطح شهرستان ورامین معترف شدند.

کد مطلب: 939
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری