رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک:
دستگیری سوداگران چوب در ورامین
تاریخ انتشار : تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب.ظ
 
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک گفت: در پی برگزاری گشت و مراقبت‌های شبانه در یک هفته گذشته در نهایت در صبح امروز پس طی یک ساعت عملیات تعقیب و گریز سوداگران چوب بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.
 دستگیری سوداگران چوب در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ علی اصغر سپه وند رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین قرچک در ورامین اظهار کرد: در پی گزارش مردمی و همیاران طبیعت مبنی بر قطع درخت توسط سوداگران چوب در جنگل‌های تاغ ورامین گزارشی اعلام شد که بلافاصله اکیپ عملیاتی توسط اداره منابع طبیعی ورامین تشکیل و به محل اعزام شد.

وی افزود: در پی برگزاری گشت و مراقبت‌های شبانه در یک هفته گذشته در نهایت در صبحگاه امروز پس طی یک ساعت عملیات تعقیب و گریز سوداگران چوب بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ورامین و قرچک با بیان اینکه خودرو حامل چوب نیز به پارکینگ نیرو انتظامی منتقل شد، گفت: به استناد ماده ۴۲ قانون حفاظت و بهره‌برداری جنگل‌ها و مراتع کشور قطع اشجار جرم و متخلفان به میزان ۳میلیون تومان بابت قطع هر درخت و تا شش ماه حبس محکوم می‌شوند.

سپه وند خاطرنشان کرد : نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل در عرصه‌های منابع طبیعی حضور دارند و در صورت هر گونه تخلفی بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه دست درازی به اراضی مراتب را فوراً از طریق سامانه ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

کد مطلب: 9584
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری