دستگیری ۱۰ خرده‌فروش در طرح پاکسازی مناطق آلوده پیشوا
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ق.ظ
 
نیروی انتظامی شهرستان پیشوا در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح پاکسازی مناطق آلوده، 10 خرده‌فروش مواد افیونی را شناسایی و دستگیر کرد.
 دستگیری ۱۰ خرده‌فروش در طرح پاکسازی مناطق آلوده پیشوا

به گزارش ندای وارنا، هادی احمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری ۱۰ خرده‌فروش در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان‌های این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر را در چند مرحله طی ۴۸ ساعت گذشته به اجرا گذاشت.

وی در ادامه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی در چند عملیات ضربتی ضمن دستگیری ۱۰ خرده‌فروش و معتاد مقدار ۴۵۸ گرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف کرد.

احمدی تاکید کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز از برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان با اشاره به پلمب یک واحد صنفی و انهدام یک پاتوق از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد مطلب: 598
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری