دست بند پلیس قرچک بر دستان سارق حرفه ای
تاریخ انتشار : آبان ۱۷, ۱۳۹۷ ۶:۲۱ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق حرفه ای با ۱۳ فقره سرقت منزل و مغازه خبر داد.
 دست بند پلیس قرچک بر دستان سارق حرفه ای

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ علی موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی بالا رفتن سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان اکیپی از ماموران مجرب پلیس آگاهی شهرستان مسئول رسیدگی به پرونده های سرقت شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی شیوه های سرقت متوجه شدند نوع کار باید برای یک نفر خاص باشد که از پیش با محل های سرقت آشنایی داشته است.

سرهنگ موسی پور ضمن اشاره به حرفه ای بودن سارق، بیان کرد: پس از بررسی و کسب اطلاعات از منابع و مخبرین، سرنخ های خوبی از سارقین حرفه ای کشف شد که در نهایت تمام شواهد به یک نفر سارق حرفه ای ختم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: سارق تحت نظر کارکنان آگاهی قرار گرفت و پس از حصول اطمینان از مخفیگاه اموال سرقتی نسبت به دستگیری سارق اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا سارق منکر هرگونه جرم ارتکابی شد اما در نهایت پس مواجه با دلایل و شواهد لب به اعتراف سرقت های مختلف منزل و مغازه به تعداد ۱۳ فقره گشود و در خصوص بازسازی صحنه با ماموران پلیس همکاری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به اینکه سارق با پرونده انتظامی تحویل مقامات قضایی شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را باشماره تماس همیشه بیدار و رایگان ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 5353
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری