دشمنان با حمله تروریستی اخیر دشمنی خود با ملت ایران راتجدید کردند
تاریخ انتشار : مهر ۶, ۱۳۹۷ ۴:۵۴ ب.ظ
 
امام جمعه باقرشهر گفت: دشمنان با حمله تروریستی اخیر دشمنی خود با ملت ایران راتجدید کردند.
 دشمنان با حمله تروریستی اخیر دشمنی خود با ملت ایران راتجدید کردند

به گزارش ندای وارنا؛آیت اله سید احمد موسوی در خطبه های امروز نماز جمعه باقرهشر که با حضورجمع کثیری از نمازگزاران باقرشهر و همچنین فرماندهی و پرسنل پادگان ارتش کهریزک، فرمانده کلانتری باقرشهر، رئیس شورای شهر کهریزک و پرسنل آتش نشانی باقرشهر در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امانتداری از مهم ترین ویژگی های یک مومن است که در جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

موسوی نماز اول وقت را بهترین درسی دانست که امام حسین(ع) در روز عاشورا به پیروان و شیعیان جهان آموخت و در ادامه افزود: با برپایی به وقت نماز می توانیم به خداوند بیشتر نزدیک شویم و بسیاری از آسیب ها با همین برپا شدن نماز جماعت کاهش پیدا می کند.

وی در ادامه بیان داشت: عملیات عزیزان ما در نیروی هوایی در دومین روز از آغاز جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است و اجرای رژه نیروهای مسلح نیز نمایانگر شکوه و عظمت جمهوری اسلامی است و دشمنان تحمل دیدن این عظمت و شکوه را ندارند.

خطیب جمعه باقر شهربا اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال ضربه زدند به این نظام و انقلاب هستند گفت: این دشمنان کوردل با حمله تروریستی اخیر و آسیب به زنان و کودکان باز هم این دشمنی را نشان دادند و دشمنی خود با ملت ایران راتجدید کردند.

موسوی گفت: دشمنان بدانند که این نظام تغییر ناپذیر است و آن ها کور خوانده اند و جمهوری اسلامی باقدرت هرچه بیشتر به پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف ادامه می دهد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مطمئنا جمهوری اسلامی پاسخی سخت و دندان شکن به عوامل حادثه تروریستی اهواز خواهد داد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4070
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری