فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
دشمنان با فراخوان اغتشاش قصد خدشه دار کردن امنیت کشور را دارند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: دشمنان با فراخوان اغتشاش قصد خدشه دار کردن امنیت کشور را دارند
 دشمنان با فراخوان اغتشاش قصد خدشه دار کردن امنیت کشور را دارند

به گزارش ندای وارنا؛سردار عبدالرضا ناظری صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: تولید امنیت و احساس امنیت یکی از مهم ترین وظایف پلیس محسوب می شود و در این بین وظیفه خبرنگاران بسیار خطیر است.

ناظری با بیان اینکه امروز خبرنگاران در صف مقدم مبارزه با دشمن حتی در حوزه جنگ اقتصادی قرار دارند افزود: امنیتی که بایستی در جامعه باشد با قلم خبرنگاران تثبیت می شود، خبرنگاران عزیز در عرصه ماموریتی خود به خوبی این ماموریتها را انجام می دهند .

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در سرمای شدید و در ماموریت های خطیر نیروی انتظامی در محور هراز کنار پلیس حضور داشتند گفت: این حضور و همکاری ودر صحنه بودن جامعه خبرنگار سبب تحکیم و اعتماد بیشتر مردم به رسانه می شود که قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: امروز جنگ اقتصادی آغاز شده و برخی سایت های معاند فراخوان هایی برای تجمع و اغتشاش می زنند، تا امنیت بی نظیر کشور را زیر سوال ببرند، اما خبرنگاران با حضور به موقع توطئه دشمن در این حوزه را برملا می کنند.

ناظری اظهار داشت: امنیت مقوله ای است که حفظ و تامین آن از اهمیت زیادی برخوردار است و خبرنگاران و قشر رسانه باید در این امر ثابت قدم باشند

منبع : مهر

انتهای پیام/.

کد مطلب: 2771
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری