دشمنان قسم خورده نظام امروز به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده است
تاریخ انتشار : مهر ۴, ۱۳۹۷ ۴:۰۰ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت : دشمنان قسم خورده نظام که تاب مقابله سخت با ایران اسلامی را ندارند ، امروز به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده اند و حادثه تروریستی اهواز که اوج پستی آنان را ثابت کرد با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت.
 دشمنان قسم خورده نظام امروز به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده است

به گزارش ندای وارنا؛عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در جلسه مشورتی با فرزندان شهدای شهرستان ورامین : مشورت باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و شهدای حادثه ترور اهواز بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدانی که با ایثار و از خودگذشتگی امنیت را به جامعه اسلامی ارزانی داشتند تأکید کرد.


وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت : دشمنان قسم خورده نظام که تاب مقابله سخت با ایران اسلامی را ندارند ، امروز به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده اند و حادثه تروریستی اهواز که اوج پستی آنان را ثابت کرد با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت.
سعیدیان افزود : امروز دشمن جبهه فرهنگی مستحکمی علیه ایران اسلامی تدارک دیده و مقابله با آن به برنامه ریزی جامع و مدون نیاز دارد.
معاون فرماندار ورامین گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب که همواره مشکل گشای کشور بوده به مسیر پیشرف و توسعه خود ادامه می دهد.

منبع : ورامین ما

کد مطلب: 4011
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری