دشمن از شکست ناپذیری ملت ایران هراس دارد
تاریخ انتشار : دی ۱۰, ۱۳۹۷ ۹:۴۱ ب.ظ
 
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمن از شکست ناپذیری ملت ایران هراس دارد.
 دشمن از شکست ناپذیری ملت ایران هراس دارد

به گزارش ندای وارنا؛سردار محمد جعفر اسدی، شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهدای ۱۰ شهرستان ورامین بیان کرد: شهدا راه را به ما نشان داده اند و اگر این شهدای عزیز مقاومت و ایستادگی نمی کردند این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

وی خاطر نشان کرد: آشکار شدن انقلاب اسلامی در سال ۴۲ بود و مردم ورامین نیز پیشگام در این عرصه هستند.

معاون بازرسی ویژه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا فرماندهی کل قوا اظهار داشت: تاریخ تلخی که در کشور ما به وجود آمده بود که نمونه آن ترکمانچای بود، باعث شده بود تا حقارت و بیچارگی نصیب ما شود.

سردار اسدی تصریح کرد: مردم کوفه بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز خجالت می کشند که بیان کنند اهل چه شهری هستند ولی مردم ایران امروز افتخار می کنند که در جای جای ایران اعلام کنند که ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند شکست ناپذیری مردم ایران را انکار کند، گفت: این مردم برگ زرینی را در تاریخ ثبت کرده و انقلاب کردند و پس از آن نیز در بدترین شرایط دشمنان حمله کرده و چندین استان مرزی ما را درگیر خود کردند.

فرمانده سپاه شیراز در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: در آن دوران به ما گونی خاک نمی فروختند ولی در مقابل کارخانه ساخت سلاح شیمیایی غرب در اختیار صدام بوده و همچنین هواپیماهای پیشرفته به صدام می دادند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دین ما است، افزود: دشمن به دنبال سلاح، حقوق بشر، مسائل هسته ای و دیگر مسائل نیست بلکه آنها به دنبال آن هستند که ما ایمان نداشته باشیم تا به صورت خودکار در اختیار آنها قرار گیریم.

سردار اسدی خاطر نشان کرد: قدر نعمتی که خداوند به مردم جمهوری اسلامی ایران داده است که انقلاب اسلامی است را باید بدانیم که به وسیله این انقلاب توانسته ایم عزت و سربلندی را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه پیشرفت انقلاب را برای مردم خوب تبیین نمی کنند، گفت: مردم ما باید بدانند که آمریکا امروز با آن همه ادعا در چه وضعیتی است و مردم ما بدون هیچ ادعای واهی در چه جایگاهی قرار دارد.

معاون بازرسی ویژه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا فرماندهی کل قوا اظهار داشت: کسی جرات نمی کرد به مسئولین آمریکا کوچکترین جسارتی کند، ولی امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور آمریکا چراغ خاموش به عراق می آید.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6505
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری