دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن ارزش‌هاست
تاریخ انتشار : شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۷:۴۹ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا بابیان اینکه دشمن با فضاسازی‌های روانی درصدد کمرنگ جلوه دادن ارزش‌هاست، بر لزوم غنا بخشی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد.
 دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن ارزش‌هاست

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان پیشوا گفت: هفته دفاع مقدس، نه یک هفته بلکه یک تاریخ است چراکه به‌واسطه این حماسه جاویدان، میهن و انقلاب ما را با رشادت عموم مردم به‌خصوص پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت جاودانه شد.

وی افزود: شهرستان پیشوا با توجه به ویژگی‌ها و تعلق‌خاطر مردمانش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و با توجه به تعداد شهدایی که در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، جزو شهرستان‌های پیشتاز در عرصه جهاد و شهادت است و می‌طلبد برای پاسداشت و ایثارگری‌هایی که صورت داده‌اند، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این منطقه متمایزتر و فاخرتر از دیگر مناطق برگزار شود.

فرماندار پیشوا گفت: اداره های دولتی و نهادهای مختلف، برنامه‌های متنوعی را در هفته دفاع مقدس تدارک می‌بینند اما ضرورت دارد تا این برنامه‌ها درنهایت انسجام و به‌دوراز موازی کاری به اجرا درآیند.

عباسی با اشاره به نقش مؤثر سپاه پاسداران و مدیریت شهری در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس افزود: گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای است که روز و هفته نمی‌شناسد و باید در طول سال سرلوحه کاری همه دستگاه‌ها قرار گیرد و باید به نحو مطلوب‌تری به اجرا درآید.

فرماندار پیشوا گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضمن برخورداری از غنا و محتوای فرهنگی لازم باید عمومیت داشته و دربرگیرنده همه نقاط و اقشار شهرستان در شهر و روستاها باشد و بخشداران و دهیاران نیز باید تلاش کنند تا با پیش‌بینی و تدارک برنامه‌های متنوع ازجمله دعوت از یادگاران و راویان جبهه و جنگ، نسل جوان را با اندیشه‌های شهدا آشنا کنند.

در این جلسه هر یک از اعضای عضو ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های اداره متبوع خود در این هفته پرداختند و بعد از تبادل‌نظر، تصمیمات لازم در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس شهرستان پیشوا اتخاذ شد.

منبع : صداوسیما

انتهای پیام/

کد مطلب: 3533
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری