مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه15 خرداد قرچک:
دشمن فهمیده که ملت ایران با شعار هیهات من الذله اورا طتخریب کرده است
تاریخ انتشار : مهر ۴, ۱۳۹۷ ۹:۴۴ ب.ظ
 
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه۱۵ خرداد قرچک گفت: دشمن خودش فهمیده است ملت ایران با شعار هیهات من الذله اورا تخریب کرد.
 دشمن فهمیده که ملت ایران با شعار هیهات من الذله اورا طتخریب کرده است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام عبدالله پور مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه۱۵ خرداد قرچک در همایش سه هزار نفری زنان عاشورایی که در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار شد اظهار داشت: اگر خداوند اراده ی خیر و خوبی  برای کسی کند در قلبش و دلش محبت امام حسین(ع) و زیارتش را قرار می دهد.
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ۱۵ خرداد اظهار داشت: در ماه آینده اربعین سرور سالار شهیدان امام حسین را در پیش داریم  من شیفتگانی را میشناسم که یکسال آماده ی زیارت اربعین هستند.

عبدالله پور افزود: ۴۰ سال تمام این ملت با مقاومت، پایداری، ولایتمداری و ایمان راسخ در برابر دشمنان، تمام قد ایستاده است دشمنانی که کینه هاشان را ابراز میکنند و امروزه آنچه را که در دل خود هست را به زبان جاری میکنند و آن، تغییر اصل اسلام ناب محمدی(ص)است.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام کور خوانده اند چرا که چنین امری تحقق پیدا نخواهد کرد. این ملت ۸سال از انقلابش دفاع کردند ، در برابر مبارزه با جنگ نرمش تنها چیزی که مدنظر دانست با مال و جانش فقط برای قرآن و برای محقق شدن سیره اهل بیت عصمت و طهارت و حاکمیت دینی و ولایت فقیه بود و غیر از این چیزی نبود.
وی اذعان داشت: شهادت در ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که محقق میشود، فصل پیام و تبلیغ را ملت ما اعم از زن و مردبه عهده میگیرد. ودشمنان را همانطور که در این ۴۰ سال ناکام گذاشتیم در ۱۳ آبان که رو. دانش آموز است و ۲۲ بهمن ۹۷ هم ناکام خواهیم گذاشت.
عبدالله پور خاطر نشان کرد: دشمن خودش فهمیده است ملت ایران با شعار هیهات من الذله اورا تخریب کرد و به حقارت کشاند و نشانه اش در سازمان بین الملل مشخص شد وقتی که ترامپ صحبت از پیشرفت دولت خود و موفقیت برنامه هایش مطرح میکند جمع حاضر میخندند و در واقع این خندیدن هزاران معنا دارد و سرآمد این معنا این است گه شما ببین آقای ترامپ ملت ایران شما را تحقیر کرد و هیچ یک از شعارهایت محقق نشد.
وی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند متعال مارا در تحقق نظام جمهوری اسلامی تا زمینه ی ظهور منجی عالم بشریت توفیق دهد.

منبع : قرچک آنلاین
انتهای پیام/

کد مطلب: 4021
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری