دشمن می خواهد نظام و ملت ایران را به زانو در آورد
تاریخ انتشار : مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۳۳ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: دشمن عملیات روانی می‌کنند که راه‌حلی برای حل مشکلات نیست و کشور به بن‌بست رسیده است و این را به ویژه به جوانان القاء می‌کنند. به این دلیل باید به دشمن پناه برد و در مقابل امریکا زانو زد.
 دشمن می خواهد نظام و ملت ایران را به زانو در آورد

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های  نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: بزرگترین نشان ایمان یک مومن حسینی ظلم ستیی و مظلوم نوازی است.

وی گفت: آقایان مسئول ، دولت محترم ، به مردم ظلم می شود ، به داد مردم برسید ، کی می خواهید رهنودهای رهبر عزیزمان را جامع عمل بپوشانیم، بنا ندارید چشم از بیگانگان ببندید، تا کجا باید پیش بروید و تا کی باید صبر کنیم.

اسماعیلی افزود: برکات خداوند و خیرات دین خدا با حاکمان شایسته امکان پذیر است، یک روز مدیریت حاکم عادل از چهل روز باران بهتر است و بیشتر برکت دارد تجدد گرایی افراطی و هماهنگ شدن با مدل فکری لیبرالیستی ، بخدا قسم ما را از قدرت خداوند، عزت الهی، نصرت الهی، سعادت دنیا و آخرت محروم می کند.

وی بیان کرد:  امروز هم معرفت و هم بصیرت است، ولی مقاومت و تبعیت نیست، اکثر حسین بن علی (ع) و جایگاه او را می شناختند ، حقانیت او را می دانستند، دشمن را هم می شناختند ولی یاری و اطاعت نکردند.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: امروز غیرت دینی داشته باشیم با اقتدار وعزت زیر بار ظلم و ذلت  نرویم، تمام روشنفکرها و تمام غربده ها و تمام قدرتمندها اگر جمع بشوند نمی توانند یک ۱۵ خرداد را ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: به قدرت ایمان مردم ، قدرت شهداء به محرم و صفر و همه ارزشهای اسلامی اعتماد کنید، آقایان با یاری رساندن دین خدا و رهبر الهی دل زینب کبری(س) را شاد کنید.

اسماعیلی در ادامه  گفت: لزوم شناخت و فهم درست واقعیت‌های ایران و جهان است، دشمنان با تصویرسازی‌های رسانه‌ای به‌ویژه رسانه‌های نوپدید که از جنگ شیمیایی بدتر و خطرناک‌تر است، تصویری غلط دربارۀ اوضاع منطقه و ما و خود ارائه می‌دهند، آنان وانمود می‌کنند که در موضع قدرت هستند، در حالی که آنان در موضع قدرت نیستند.

وی افزود: خدعه می‌کنند ایران اسلامی به شدت در موضع ضعف است و این را تزریق می‌کنند و تکیه آن هم به مشکلات اقتصادی فعلی کشور است، البته ما مشکل داریم، هم اقتصاد نفتی و هم عدم فرهنگ صرفه‌جویی در ملت ما عیوب ما است، عملیات روانی می‌کنند که راه‌حلی برای حل مشکلات نیست و کشور به بن‌بست رسیده است و این را به ویژه به جوانان القاء می‌کنند. به این دلیل باید به دشمن پناه برد و در مقابل امریکا زانو زد.

امام جمعه قرچک در پایان خاطرنشان کرد: دشمن همۀ راه‌های دشمنی با ملت ایران را آزموده است و بعد از کنکاش فراوان به این نتیجه رسیده است که تنها یک راه برای او باقی مانده است و آن تحریم اقتصادی و جنگ اقتصادی است. اما لطف الهی و به حول و قوۀ خدای سبحان این حیله را هم از دست دشمن می‌گیریم و امریکا را شکست می‌دهیم و ملت سیلی محکمی به امریکا خواهد نواخت.

منبع : قرچکآنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 4725
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری