امام جمعه قرچک:
دفاع مقدس الگوی بسیار مناسبی برای مواجهه با استکبار جهان است
تاریخ انتشار : شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۴:۳۴ ب.ظ
 
امام جمعه قرچک گفت: امروز به این نتیجه رسیده ایم که دفاع مقدس الگوی بسیار مناسبی برای مواجهه با استکبار جهان است.
 دفاع مقدس الگوی بسیار مناسبی برای مواجهه با استکبار جهان است

به گزارش ندای وارنا؛طرح میثاق، بیعت و رخصت از شهدا در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان و روسای ادارات در گلزار شهدای گمنام قرچک برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این مراسم اظهارداشت : قیام امام حسین(ع) قیام تاریخی است که در عالم خلقت نشان‌گر راه الهی بعد از وفات پیامبر(ص) است.

وی گفت: در بستر تاریخ بعد از وفات انبیاء مذاهب، مکاتب و راه‌های فراوانی به‌وجود آمده است که هریک راه سعادت را از نگرش خود به ملت‌ها معرفی کرده‌ است، اما حادثه کربلا مشعل فروزان جهان اسلام است که با روشن نمودن مسیر صحیح در مقابل جریانات انحرافی می‌ایستد.

اسماعیلی با اشاره به دیدگاه دیگر مکاتب در رابطه با حادثه کربلا بیان کرد: ازآنجاکه اباعبدالله بر قلب‌ها حکومت می‌کند همواره همه را معطوف خویش می‌سازد و گرایش‌ انسان‌های آزادی‌خواه بر اساس مکتب عاشورا است.

وی با بیان اینکه تلاش جریانات انحرافی در طول تاریخ برای محو کردن قیام خونین عاشورا، تصریح کرد: امام حسین(ع) محو شدنی نیست و جهان هدایت بدون قیام عاشورا به تجلی نمی‌رسد.

امام جمعه قرچک با اشاره به هفته دفاع مقدس تاکید کرد: در دفاع مقدس ملت ما با دستان تهی و بدون هیچ گونه پشتوانه مادی و بدون حمایت های دیگران توانست ۸ سال دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر بگذارد اما این عزت شرایطی داشت که در جنگ اقتصادی امروز هم همان شرایط باید لحاظ گردد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس الگوی بسیار مناسبی برای مواجهه با استکبار جهان است ودر دفاع مقدس همه باور داشتیم که جنگی صورت گرفته است لذا همه به میدان آمدند امروز هم باید همه باور داشته باشند که جنگی صورت گرفته است کسی که باور ندارد جنگی صورت نگرفته هرگز خود را آماده نمی کند.

 

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس ایمان به خدا و باور به امداد های او در میان مسئولان و رزمندگان موج می زد و همه چشم ها به کمک های خداوند بود و او را همه کاره جهان می دانستیم، امروز همه باید چشم از کمک های آمریکا و اروپا برداریم تا زمانی که امید ما به غرب و آمریکا باشد نه تنها مشکلات حل نمی شود بلکه شدت هم خواهد یافت.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 3923
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری