دهه فجر بهترین زمان برای تبیین حقایق و دسیسه های دشمن است
تاریخ انتشار : بهمن ۶, ۱۴۰۱ ۳:۰۴ ب.ظ
 
امام جمعه قرچک گفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین، روشنگری و بیان حقایق و دسیسه های هدفمند و برنامه ریزی دشمن است.
 دهه فجر بهترین زمان برای تبیین حقایق و دسیسه های دشمن است

 به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش قرچک، اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد پر اهمیت است، چالش هایی که بر سر راه این اداره وجود دارد باید با کمک و هم فکری همه مسؤولین و رؤسای ادارات در راستای تسهیل در مدیریت آموزش و پرورش انجام شود.

وی گفت: تعطیلی ها با دلایل مختلف آسیب جدی به دانش آموزان و آموزش آنان وارد کرده که باید فکری از سوی مدیران کلان و همچنین مسؤولین دست اندر کار منطقه انجام گیرد.

امام جمعه قرچک افزود: تعطیلی مدارس باید آخرین راه حل برای آلودگی هوا و موضوعاتی نظیر آن باشد، دایر بودن مدارس به نفع دانش آموزان است و آموزش در کلاس درس به‌طور حضوری خیلی بهتر و پر بار تر از کلاس غیر حضوری است.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: کلاس های غیر حضوری فرصتی برای دانش آموزانی است که بنا بر مشکل نظیر یک بیماری، نمی‌تواند به مدرسه بروند از ظرفیت کلاس های غیر حضوری استفاده کنند و علی‌رغم این موارد خاص استفاده از بستر کلاس های غیر حضوری مناسب است.

وی گفت: توجه ویژه باید به برنامه های فرهنگی مخصوصا عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و آگاهی دانش آموزان باید انجام بگیرد، معاونت پرورشی اداره در این راستا اقدامات و برنامه ریزی لازم را اتخاذ کند.

امام جمعه قرچک افزود: دهه مبارک فجر با حضور دانش آموزان باید رونق هرچه تمام تر را داشته باشد، دهه فجر بهترین زمان برای تبیین، روشنگری و بیان حقایق و دسیسه های هدفمند و برنامه ریزی دشمن است.

هزینه کردن برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در ادامه این جلسه، هزینه کردن برای آموزش و پرورش را یک سرمایه گذاری دانست و اظهار کرد: مدارس از توجه بسیار ویژه ای برخوردار هستند، اهمیت بخشیدن به مجموعه آموزش و پرورش بسیار مهم است، هزینه کردن برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.

وی با اشاه به اینکه باید دغدغه تمام کادر مدرسه دانش آموزان باشند گفت: تمامی ادارات کمک کنند تا اداره آموزش پرورش و معلمین صرفا به آموزش به دانش آموزان بپردازند، مدیر در مدرسه و معلم در کلاس درس فقط باید دغدغه دانش آموز را داشته باشد.

فرماندار قرچک افزود: تربیت در موضوع آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد، ما باید فرزندان مسلمان، متدین و دیندار علی الخصوص وظیفه شناسی را تربیت و تحویل جامعه دهیم.

فاتحی نژاد آموزش و پرورش را بزرگترین ظرفیت برای تبیین دستاوردهای نظام دانست و افزود: هزینه در آموزش و پرورش از بهترین سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی کشور و تربیت نسل انقلابی برای ساخت آینده ایران اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه های گسترده آموزش و پرورش در ایام پیش‌رو عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر، مراسم اعتکاف دانش‌آموزی، اردوی راهیان نور و راویان پیشرفت با محوریت جهاد تبیین اهتمام ویژه بورزند.

کد مطلب: 11911
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری