دهه فجر نقطه اوج برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است
تاریخ انتشار : مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۳:۱۰ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۲۲ بهمن و دهه فجر نقطه اوج چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
 دهه فجر نقطه اوج برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش ازظهر شنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت که با حضور همه مسئولان شهرستانی در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ۴۰ سالگی انقلاب دوران پیری نیست بلکه انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی پخته شده است.

محمودی با اشاره به اینکه طی ۴۰ سال اخیر یک نظام هدفمند و شکوه مند را تجربه کرده ایم افزود: اقتدار و عزتمندی امروز ما حاصل همین هدفمندی است و آمریکا تا کنون هر کاری را که می توانست بر علیه ملت ایران انجام داد اما ذره ای از اقتدار ملت ایران کاسته نشده است.

وی در خصوص اهمیت برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان با توجه به بازگشت تحریم ها و شیطنت آمریکا، همزمان با این روز گفت: امسال نسبت به سال های قبل از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است لذا مراسم یوم الله ۱۳ آبان و ۹ دی با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور با شکوه و عظمت بیشتر از قبل برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی متعلق به دهه فجر نیست افزود: روز ۲۲ بهمن و دهه فجر نقطه اوج چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است و از ابتدای سال ۱۳۹۷ هر جایی که مراسمات ملی و مذهبی بوده است تحت اشراف چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بوده و این کار به راه خود ادامه می دهد.

محمودی بیان داشت: انقلاب اسلامی انقلاب عاشورایی است همانطور که خدا می خواست درجه امام حسین(ع) را بالا ببرد امروزه هم خداوند انقلاب اسلامی را به بالاترین درجات رسانده است و همه جهان شاهد هستند که آرمان های امام و رهبری در سوریه، عراق، نیجریه و لبنان شنیده می شود و این یعنی عنایت پرودگار که ایران اسلامی را به اوج برساند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4736
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری