امام جمعه شهرستان پیشوا :
دولت باید پاسخگوی وضع فعلی کشور باشد/ معضل بی حجابی در پیشوا, مردم تذکر دهند
تاریخ انتشار : تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به معضل و رواج بی حجابی در پیشوا و تذکر مردم گفت: در وضع فعلی کشور دولت باید پاسخگوی ملت ایران باشد.
 دولت باید پاسخگوی وضع فعلی کشور باشد/ معضل بی حجابی در پیشوا, مردم تذکر دهند

به گزارش ندای وارنا؛  حجت السلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در تالار قرآن حرم امامزاده جعفر(ع) برگزار شد اظهار کرد: اسراری در غیبت هست و حضرت ماموریت هایی را دارند که اگر ماموریت ها گفته شود اسرار فاش می شود و اگر ما این اسرار را بدانیم دیگر امتحان ها معنایی ندارد.

وی افزود: امتحانات زمان غیبت بستری جهت آمادگی کسب کردن برای ظهور است ،در عصر ظهور حقیقت انوار الهی بر روی زمین تجلی پیدا می کند معنی ظهور این است که دین واقعی ظاهر می شود و به همراه آن همه مشکلات حل خواهد شد و همه زندگی ها و همه دنیا به نور غیب وصل خواهد شد.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: اولین علامت مومنان که در ایات ابتدایی سوره بقره امده است این است که مومنان به غیب ایمان دارند و معنی این غیب چیست ؟معنی و منظور این غیب در ایات و روایات همان غیبت امام زمان (عج) است بهترین و سریع ترین بحثی که ما را به ظهور می رساند و باعث تقرب ما میشود تقوا است.

باقری با اشاره به این که دولت باید پاسخگوی وضع فعلی کشور باشد عنوان کرد:, در این روزها یک خطی شروع شده است در کشور ما و یک نامه سرگشاده ای است که در فضای مجازی و فضای حقیقی مینویسند که رهبر جامعه مسئول همه مشکلات است و باید پاسخگو باشد ،این کسانی که رهبری را مسئول میدانند امثال موسوی خوئینی ها و مطهری ها که این حرف ها را میزنند حرف هایشان تا ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و همه میدانند که مقصر افراد دیگری است

وی ادامه داد: افرادی که در این  ۷ سال بر طبل تو خالی برجام میکوبیدند ،افرادی که هر کس خود را برنده این مذاکرات میدانستند که خودشان مقصر وضع موجود هستند حالا می گویید که مقصر رهبری است ،رهبری مگر نگفتند که من خوش بین نیستم نسبت به این مذاکرات با آمریکایی ها, امروز مقصر دولت است اما نمیخواهند پاسخگو مردم باشند که هشت سال مردم و کشور جمهوری اسلامی ایران را به قهقراه بردند و حالا اینگونه رفتار میکنند تا پاسخگویی نداشته باشند.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: هدف دشمن های داخلی و خارجی این است که برگردیم به میز مذاکره با کسانی که در ترور سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی دست داشته اند ،امریکایی که  همیشه و همه جا دشمن ما بوده است.

روح الله باقری با اشاره به حضور با منت مدیران کل به پیشوا اظهار کرد: بعضا شنیده میشود که مدیری میگوید که مدیر کل از من خواهش کرد که من آمدم پیشوا ،شما خیلی بیجا کردید غلط کردید آمدید که حالا اینگونه بر سر مردم این شهرستان منت می گذارید.

وی افزود: زمانی در شهرستان پیشوا بد حجابی داشتیم اما حالا بی حجابی دارد رواج پیدا میکند مردم تذکر بدهند اما نه با خشونت و دعوا با خوش رویی و مهربانی.

امام جمعه پیشوا در پایان خاطرنشان کرد:اقایان وزارت ورزش و جوانانی که تعطیل هستید کلا ،چرا جایی را برای ورزش مخصوص بانوان فراهم نمی کنید تا زمانی که به آنها گفته میشود در خیابان دوچرخه سواری نکنید به محلی بروند که مخصوص بانوان است.

کد مطلب: 9367
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری