امام جمعه موقت ورامین:
دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده است
تاریخ انتشار : تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین گفت: دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده ولی انتظار می‌رود وعده مسئولان در رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای نیز محقق شود.
 دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: در شهرستان ورامین اراده خوبی برای تحقق شعار جهش تولید وجود دارد ولی دست‌یابی به تمامی اهداف شعار سال،به ارائه جدی تمامی مسوولان و همراهی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به صاحبان صنایع نیاز دارد.
وی گفت: توجه به تولید داخلی و رفع مشکلات تولیدکنندگان رسالت مهم تمامی مسوولان است،جایگاه نماز و امام جمعه نیز تلاش دارد تا به عنوان یکی از ارکان تبلیغی  تبلیغی، به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسوولان، مطالبات تولیدکنندگان و مردم را پیگیری کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده ولی انتظار می‌رود وعده مسئولان در رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای که با مشکلاتی مواجه هستند، محقق شود.
وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان ورامین به طور جهادی پای‌کار و پیگیر مسائل و مشکلات مناطق روستایی هستند ولی از  از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود که با پیگیری جدی و مطالبه‌گرانه، به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر این که خدمات شایسته‌ای در مناطق روستایی ورامین انجام شده افزود:مناطق روستایی از ظرفیت بالایی برای تولید و توسعه برخوردارند که لازم است با تلاش تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی، این ظرفیت‌ها شکوفا شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به برخی نامه‌نگاری‌ها به رهبر معظم انقلاب گفت: در روزهای اخیر یکی از عناصر فکری جریان اصلاحات، نامه‌ای در خصوص وضعیت گرانی و اقتصادی کشور به رهبر معظم انقلاب نوشته‌اند در حالی که وضع اقتصادی و گرانی‌های اخیر، دغدغه جدی رهبری و مردم طی سال‌های اخیر بوده و بارها به عنوان مطالبه اصلی از دولت و مجریان مطرح شده است.
محمودی تأکید کرد: مردم فریب دغل‌بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها را نمی‌خورند و از جریان اصلاحات انتظار دارند که به صراحت از این نامه اظهار برائت کنند.
وی گفت: جامعه از رفیق‌بازی و حزب‌بازی‌ها خسته شده است، ما از مجلس و دستگاه قضائی می‌خواهیم به وظیفه نظارتی خود عمل کنند و همان‌گونه که دستگاه قضائی از درون این دستگاه با فساد برخورد کرده، با مفسدان دستگاه‌های دیگر نیز برخورد کند.

کد مطلب: 9358
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری