با استقبال شهروندان منطقه 20:
دومین پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به بهره برداری رسید
تاریخ انتشار : بهمن ۱۰, ۱۳۹۴ ۶:۴۰ ق.ظ
 
شهردار منطقه ۲۰ از بهره برداری پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این منطقه جنوبی خبرداد.
 دومین پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به بهره برداری رسید

به گزارش ندای وارنا ،منصور کتانباف با بیان این خبر افزود: پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان دومین پیاده راه شهرری به بهره برداری رسیده است و زائران، مسافران و شهروندان تهرانی با گذر از این معبر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دسترسی دارند.

کتانباف با اشاره به اینکه این پیاده راه به طول ۳۵۰ و عرض ۴۵ متر احداث شده است، گفت: سنگ فرش های مزین به طرح شمسه و المان های شهری مورد استفاده در مسیر پیاده راه به نحوی است که سبک ایرانی اسلامی به خوبی القا می شود.

وی به احداث ۳ هزار مترمربع فضای سبز در پیرامون این پیاده راه اشاره کرد و افزود: اشراف بصری به امامزادگان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، حمزه(ع) و طاهر(ع) از نقاط قوت این طرح عمرانی است و گنبدهای این امامزادگان در تمام طول مسیر برای شهروندان قابل مشاهده است.

کتانباف ادامه داد: نصب هزار چراغ افقی نور از کف، ۲۰۲ پایه چراغ و برج نوری، ۳۶ نیمکت چهارطرفه، ۲۲ مخزن زباله از جمله المان های شهری نصب شده در پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.

شهردار منطقه ۲۰ تملک املاک معارض با طرح را از دیگر فعالیت های این طرح عمرانی برشمرد و گفت: این پروژه بخشی از طرح توسعه آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محسوب می شود که به دنبال تملک های املاک فرسوده پیرامون حرم انجام شده است.

بر اساس این گزارش اولین پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ضلع شمال این حرم شریف واقع شده است که در سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسیده است.

کد مطلب: 413
Print This Post

1 فکر می‌کنند “دومین پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به بهره برداری رسید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری