در پنجمین روز از هفته دولت
دو کارگاه تولیدی و یک طرح کشاورزی نوین در ورامین به بهره‌برداری رسید
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۳۲ ب.ظ
 
در پنجمین روز از هفته دولت، دو کارگاه تولیدی، صنعتی و یک طرح کشاورزی در شهرستان ورامین افتتاح و بهره‌برداری شد.
 دو کارگاه تولیدی و یک طرح کشاورزی نوین در ورامین به بهره‌برداری رسید

به گزارش ندای وارنا؛با سفر محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران به شهرستان ورامین و حضور در شهرک سالاریه چرمشهر دو کارگاه تولیدی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران در حاشیه افتتاح این کارگاه صنعتی با توجه به اهمیت اشتغال جوانان اظهار داشت: دولت از کسانی که در پروژه صنعتی سرمایه‌گذاری می‌کنند حمایت می‌کند.

وی گفت: با فعالیت کارگاه‌های تولیدی، اشتغال خوبی برای جوانان به وجود می‌آید و در حال حاضر اشتغال مهم‌ترین معضل جوان در کشور است.

امامی امین بیان داشت: عده‌ای با سهم پاشی در بین مردم می‌خواهند آن‌ها را نسبت به مسوولان نظام و انقلاب بد ببین کنند، چرا که با ناامید شدن مردم به‌نظام می‌توانند نقشه‌های خود را با تحریم کشور عملی کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران اظهار کرد: شهرستان ورامین از پتانسیل و بستر بسیار مناسبی در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی است که این امر با کار کارشناسی به نتیجه خواهد رسید.

این مسؤول گفت: مسئله تحریم موضوعی نیست که دیروز و امروز به وجود آمده باشد. دشمنان نظام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما به کار بسته‌اند تا مردم را از نظر معیشتی تحت‌فشار قرار دهند.

وی افزود: این کارگاه تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶۴۳ مترمربع و زیربنای ۹۵۶ مترمربع احداث‌شده است و دومین کارگاه تولیدی شرکت بافندگی پارچه حلقوی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال است که این کارگاه تولیدی برای ۱۵ نفر اشتغال فراهم کرده است.

پسته ورامین ازنظر مرغوبیت در کشور جایگاه خوبی دارد

حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین نیز در حاشیه در افتتاح سیستم آبیاری نوین باغ پسته در ورامین گفت: ورامین ازنظر صنعت کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی رتبه اول استان را دارد.

وی گفت: پسته ورامین ازنظر مرغوبیت در کشور جایگاه خوبی دارد و در تلاش هستیم تا صنعت پسته را به ورامین بیاوریم.

کاغذلو گفت: متأسفانه پسته این شهرستان را به کرمان می‌برند و با برند کرمان به بسته‌بندی و فروش می‌رسانند.

سرپرست فرمانداری ورامین تصریح کرد: مساحت باغ پسته ۱۰ هکتار است که با آبیاری نوین و قطره‌ای آبیاری می‌شود و سهم یارانه دولت ۷۰۰ میلیون ریال است. در احداث و راه‌اندازی آبیاری باغ پسته سهم آورده شخصی ۲ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال بوده است که هزینه احداث استخر باغ پسته یک میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی طرح آبیاری نوین در باغ پسته که با حضور معاون استاندار تهران به بهره‌برداری رسید اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ نفر ایجاد شده است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3342
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری